FANDOM

Maskarada” – cyfrowy komiks wydany 19 lipca 2017 roku przez Blizzard Entertainment.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

Chwilę po ucieczce z więzienia Helix Security International, Akande spotkał się z Reyesem, który zabrał towarzysza na statek Szponu. Tam zdał mu raport o ostatnich misjach organizacji, które wykonywane były z rozkazu Vialliego. Jego pomysłem było zamordowanie Kati Wolskaji, które nie do końca się powiodło z intrygi Sombry, o którą Gabriel ją podejrzewał. Będąc w celi, Akande słyszał również o zamordowaniu Tekarty Mondatty, za którym stała Lacroix. Sam Reyes wykradł dane agentów Overwatch i zajął się niektórymi nazwiskami z listy.

Będąc niezadowolony ze sposobu zarządzania organizacją przez Vialliego, Akande wraz ze swoimi zaufanymi ludźmi udał się do Monako, gdzie w kasynie spotkał się z Maximilienem – jednym z członków rady Szponu. Omnik poinformował, że wielu członków organizacji obawia się, że powrót Ogundimu przyczyni się do spadku dofinansowania organizacji. Konwersację przerwał atak podejrzanych ludzi nasłanych przez Vialliego, którzy dość szybko zostali pokonani przez Amélie i Akande.

Zaraz po tym zamieszaniu, cała czwórka udała się do Wenecji, gdzie przebrani w kostiumy zbliżyli się do ludzi Vialliego i ich pokonali. W tym czasie Akande sam spotkał się z meritum problemów, który próbował wyjaśnić, że jego ataki nie były niczym osobistym. Zaznaczył, że poróżnił ich kierunek, jaki obrała organizacja oraz zyski, jakie mogą stracić. Ogundimu uważał jednak, że Szpon nigdy nie działał dla zysków i dla władzy, po czym chwycił Vialliego za dłoń i wyrzucił go przez balkon. Następnie do Akande dołączył Gabriel, który wraz z nim udał się na zebranie członków rady Szponu.

Postacie Edytuj

Pięść Zagłady IkonaŻniwiarz IkonaKatia Wolskaja IkonaTekarta Mondatta IkonaTrupia Wdowa IkonaSombra IkonaMaximilien IkonaVialli IkonaSanjay Korpal IkonaMoira Ikona

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj