FANDOM

Matryca Obronna (ang. Defense Matrix) – zdolność mecha D.Vy, dostępna pod PPM, XB LT, PS3 L2.

Opis Edytuj

Mech D.Vy uaktywnia przed siebie tarczę przyjmującą i neutralizującą pociski. W pełni naładowana Matryca utrzymuje się maksymalnie przez 4 sekundy. Można ją włączać i wyłączać w odstępach 1 sekundy. Matryca pojawia się na 15 metrów przed nią. Po wykorzystaniu całego ładunku matryca ma 10 sekund odnowienia.

D.Va może aktywować swój frontowy układ celowniczy, aby zestrzeliwać nadlatujące pociski.

Ciekawostki Edytuj

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 27 lipca 2017 Opis: Dodano nowe efekty dźwiękowe i kwestie dialogowe, które informują, kiedy Matryca Obronna obroniła postać przed Superzdolnością wroga
  • Overwatch emblem black 3 marca 2017 Opis: Naprawiono błąd powodujący, że Matryca Obronna D.Vy nie blokowała należycie strzałów wroga, które przeszyły innego wrogiego bohatera.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Pociski wroga nie muszą już przebyć minimalnej odległości, zanim będzie możliwe ich zablokowanie.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Po aktywowaniu Matrycy Obronnej zacznie się ona regenerować po 1 sekundzie, a nie 0,5 sekundy jak wcześniej.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Skrócono czas odnowienia z 10 do 1 sek i dodano nowy licznik zasobów. Licznik ten dojdzie do zera, kiedy Matryca Obronna jest aktywna, a potem odnowi się, kiedy nie będzie używana; Matryca Obronna będzie pozostawać aktywna, dopóki gracz będzie przytrzymywał wciśnięty klawisz przypisany do tej zdolności; Matryca Obronna ładuje się od zera do pełna w 10 sekund; w pełni naładowana Matryca Obronna będzie działać 4 sekundy; Matryca Obronna została przeklasyfikowana na alternatywny tryb prowadzenia ognia i jest teraz domyślnie przypisana do PPM.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Zmniejszono wielkość o około 50%, bariera ma teraz kształt mniej stożkowy, a bardziej walcowaty.

Zobacz też Edytuj