FANDOM

Sprawiedliwość nie wymierzy się sama.

McCree – jeden z bohaterów gry Overwatch, który został dodany na oficjalne serwery 24 maja 2016 roku.

McCree jest rewolwerowcem, który wymierza sprawiedliwość na własnych warunkach.

Opis szczegółowy Edytuj

Dzięki rewolwerowi zwanemu rozjemcą McCree eliminuje cele z zabójczą precyzją. Kiedy sprawy przybiorą niekorzystny obrót, wycofuje się z szybkością dzikiej bestii.

Oficjalna strona Overwatch

Tło fabularne Edytuj

McCree miał już wyrobioną złą reputację jako członek gangu szmuglującego nielegalną broń i sprzęt wojskowy na południowo-zachodnich rubieżach Ameryki, gdy wraz z kumplami zostali schwytani na gorącym uczynku podczas nalotu sił Overwatch. Ze względu na swoją niezwykłą zaradność i wyjątkowe umiejętności strzeleckie otrzymał możliwość wyboru: gnić w więzieniu o zaostrzonym rygorze lub wstąpić w szeregi tajnych służb Overwatch. Zdecydował się na opcję drugą.

Choć początkowo podchodził do służby ze sporą dozą cynizmu, to uwierzył w końcu, że jest w stanie zadośćuczynić za swe dawne przewiny, stawiając czoło wszelkim przejawom niesprawiedliwości w świecie. McCree działał w ramach niezależnej, tajnej jednostki Blackwatch, która mogła operować poza biurokratycznymi ograniczeniami narzucanymi przez urzędników. W miarę jak wpływy Overwatch słabły, elementy wywrotowe w łonie Blackwatch zapragnęły doprowadzić do upadku całej organizacji i wykorzystać jej pozostałości do własnych celów. Nie chcąc brać udziału w wewnętrznych waśniach, McCree zdecydował się pójść własną drogą i zszedł do podziemia.

Powrócił kilka lat później jako rewolwerowiec do wynajęcia. Mimo że za jego usługi chcą płacić zarówno możni, jak i maluczcy tego świata, McCree staje do walki wyłącznie w obronie słusznej sprawy.

Zdolności Edytuj

Rozjemca Rozjemca
McCree wystrzeliwuje z rozjemcy, swojego wiernego, sześciostrzałowego rewolweru. Może go również błyskawicznie przeładować, aby w mgnieniu oka wystrzelać cały bębenek.
LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2
Przewrót Bojowy Przewrót Bojowy
McCree wykonuje salto w kierunku, w którym się porusza, jednocześnie bez wysiłku przeładowując Rozjemcę.
LS, XB LB, PS3 L1
Granat Błyskowy Granat Błyskowy
McCree ciska granat, który po kilku chwilach wybucha, oślepiając przeciwników. Rozbłysk wywołany przez eksplozję powoduje zamroczenie przeciwników znajdujących się w polu rażenia.
E, XB RB, PS3 R1
Przycelowanie Przycelowanie
Skupić się. Wycelować. Pociągnąć za spust. McCree poświęca kilka cennych chwil, aby wycelować broń. Gdy jest gotów do oddania strzału, kule dosięgają wszystkich przeciwników znajdujących się w zasięgu jego wzroku. Im słabsze są cele, tym łatwiej udaje mu się je zlikwidować.
Q, XB Y, Trójkąt (PS)

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
McCree osiągnięcia orientuj się! Orientuj się! Przerwij superzdolność wroga Granatem Błyskowym McCree w Szybkiej grze/Rywalizacji. McCree graffiti osiągnięcia piksel
McCree osiągnięcia w samo południe W samo południe Zadaj 4 śmiertelne ciosy pojedynczym użyciem Przycelowania McCree w Szybkiej grze/Rywalizacji. McCree graffiti osiągnięcia slodziak

Biografia Edytuj

Blackwatch McCree in London observe Null Sector

Obserwacja Sektora Zero

Jesse McCree sprawdzał sektor zero w Londynie, gdzie przetrzymywano zakładników takich jak burmistrz i Tekarta Mondatta. Zdając raport Gabrielowi, zaatakowało go kilka robotów, co zmusiło go do rozłączenia się. Całą sytuację za pomocą latających kamer obserwowali Morrison, Reyes i Amari, którzy siedzieli w kwaterze głównej Overwatch w Szwajcarii[1].

McCree złapał okazję i wdrapał się na dach pędzącego 640 kilometrów na godzinę hiperpociągu, gdzie usiadł w przytulnym miejscu i rozmyślał podczas palenia cygara. Te miłe chwile zostają przerwane przez nadlatujące helikoptery, które jak się okazują, należą do przestępczej organizacji terrorystycznej – Szpon. Przyglądając się całej akcji, Jesse stwierdził, że to na niego zwalą cały bałagan, kiedy tylko zacznie działać. Widząc, że wrogowie wykorzystują metody Blackwatch z czasów, kiedy jeszcze do nich należał, postanowił robić swoje, aby ochronić pasażerów. Włamał się do pojazdu i zaczął unieszkodliwiać kolejno przeciwników, natrafiając na przerażonego mężczyznę, od którego jeden z agentów chciał wyciągnąć informacje o czymś, co znajduje się w tylnej części pociągu. Po krótkiej strzelaninie jeden z agentów rozpoznaje McCree i mu grozi, jednak pociąg wjeżdża w tunel, co daje bohaterowi szansę na pozbycie się zagrożenia w ciemności. Wiedząc, że kolejni wrogowie mogą przyjść lada moment, odnalazł konduktora, którego poprosił o otworzenia skrytki, do której próbowali się dostać przestępcy. Nie chcąc ryzykować życia pasażerów dla świecącego kwadratowego kawałku metalu, McCree zabiera przedmiot i wyrzuca go z pociągu. Tak jak na początku przypuszczał, media dają do zrozumienia, że to on napadł na pociąg i go porwał. Odpoczywając w środku pojazdu i słysząc wiadomości, poprosił personel hiperpociągu, aby przekazali przez radio, że się nieco spóźnią, chcąc tym samym zyskać kilka minut przewagi przed ucieczką[2].

Podczas świąt, Jesse upił się w jednym z barów w Dorado, gdzie po drugiej stronie lady siedziała sama Sombra[3].

Występy Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko bohatera może być nawiązaniem do gry z 1993 pt. „Mad Dog McCree”, której główny bohater był szefem gangu na Dzikim Zachodzie.
  • Imię bohatera może być nawiązaniem do historycznego rewolwerowca – Jessiego James'a, lub też pracownika Blizzarda — Jessiego McCree.
  • Jest podobny do Silasa Greavesa – głównego bohatera gry „Call of Juarez: Gunslinger”.
  • Jego umiejętność specjalna jest nawiązaniem do pewnej sceny z filmu „Dobry, zły i brzydki”.
  • Napis na jego klamrze – „BAMF” – jest angielskim skrótem, oznaczającym „Bad Ass Mother Fucker”.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 23 maja 2017 Opis: Można teraz wyłączyć kompensację odrzutu celownika.
  • Overwatch emblem black 24 stycznia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie grafiki emotki McCree „Hat trick”.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Alternatywny tryb ataku Rozjemcy McCree aktywuje już funkcję wibracji kontrolera dla wszystkich sześciu strzałów.

Przypisy Edytuj

  1. Cyfrowy komiks „Insurekcja”, wydany 5 kwietnia 2017 roku.
  2. Cyfrowy komiks „Napad na pociąg”, wydany 21 kwietnia 2016 roku.
  3. Cyfrowy komiks „Magia Świąt”, wydany 20 grudnia 2016 roku.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki