FANDOM

Sprawiedliwość nie wymierzy się sama.

McCree – jeden z bohaterów gry Overwatch.

Opis szczegółowy Edytuj

Dzięki rewolwerowi zwanemu rozjemcą McCree eliminuje cele z zabójczą precyzją. Kiedy sprawy przybiorą niekorzystny obrót, wycofuje się z szybkością dzikiej bestii.

Oficjalna strona Overwatch

Tło fabularne Edytuj

Początki Edytuj

McCree miał już wyrobioną złą reputację jako członek gangu szmuglującego nielegalną broń i sprzęt wojskowy na południowo-zachodnich rubieżach Ameryki, gdy wraz z kumplami zostali schwytani na gorącym uczynku podczas nalotu sił Overwatch. Ze względu na swoją niezwykłą zaradność i wyjątkowe umiejętności strzeleckie otrzymał możliwość wyboru: gnić w więzieniu o zaostrzonym rygorze lub wstąpić w szeregi tajnych służb Overwatch. Zdecydował się na opcję drugą.

Choć początkowo podchodził do służby ze sporą dozą cynizmu, to uwierzył w końcu, że jest w stanie zadośćuczynić za swe dawne przewiny, stawiając czoło wszelkim przejawom niesprawiedliwości w świecie. McCree działał w ramach niezależnej, tajnej jednostki Blackwatch, która mogła operować poza biurokratycznymi ograniczeniami narzucanymi przez urzędników. W miarę jak wpływy Overwatch słabły, elementy wywrotowe w łonie Blackwatch zapragnęły doprowadzić do upadku całej organizacji i wykorzystać jej pozostałości do własnych celów. Nie chcąc brać udziału w wewnętrznych waśniach, McCree zdecydował się pójść własną drogą i zszedł do podziemia.

Kariera łowcy nagród Edytuj

Powrócił kilka lat później jako rewolwerowiec do wynajęcia. Mimo że za jego usługi chcą płacić zarówno możni, jak i maluczcy tego świata, McCree staje do walki wyłącznie w obronie słusznej sprawy. Pewnego dnia podróżując na dachu pociągu, zauważył siły Szponu, które zaczęły wdzierać się do pojazdu. Mimo statusu poszukiwanego postanowił zareagować i uratować ludzi. Dowiedziawszy się, że organizacja czegoś poszukuje, wdarł się to pociągu i wyrzucił poszukiwany element, odciągając uwagę przestępców od pociągu. W zamian za ratunek pasażerowie ugościli łowcę nagród, którego na następnym przystanku zamierzała aresztować policja. Mimo to McCree postanowił się odprężyć przez ostatnie chwile podróży, po czym zamierzał uciec.

Zdolności Edytuj

Rozjemca Rozjemca
McCree wystrzeliwuje z rozjemcy, swojego wiernego, sześciostrzałowego rewolweru. Może go również błyskawicznie przeładować, aby w mgnieniu oka wystrzelać cały bębenek.
LPM.png/PPM.pngRT/LTPS3 R2.png/PS3 L2.png
Przewrót Bojowy Przewrót Bojowy
McCree wykonuje salto w kierunku, w którym się porusza, jednocześnie bez wysiłku przeładowując Rozjemcę.
⇧ ShiftLBPS3 L1.png
Granat Błyskowy Granat Błyskowy
McCree ciska granat, który po kilku chwilach wybucha, oślepiając przeciwników. Rozbłysk wywołany przez eksplozję powoduje zamroczenie przeciwników znajdujących się w polu rażenia.
ERBPS3 R1.png
Przycelowanie Przycelowanie
Skupić się. Wycelować. Pociągnąć za spust. McCree poświęca kilka cennych chwil, aby wycelować broń. Gdy jest gotów do oddania strzału, kule dosięgają wszystkich przeciwników znajdujących się w zasięgu jego wzroku. Im słabsze są cele, tym łatwiej udaje mu się je zlikwidować.
QYTrójkąt (PS).png

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
McCree osiągnięcia orientuj się!.png Orientuj się! Przerwij superzdolność wroga Granatem Błyskowym McCree w Szybkiej grze/Rywalizacji. McCree graffiti osiągnięcia piksel.png
McCree osiągnięcia w samo południe.png W samo południe Zadaj 4 śmiertelne ciosy pojedynczym użyciem Przycelowania McCree w Szybkiej grze/Rywalizacji. McCree graffiti osiągnięcia slodziak.png

Występy Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Cyfrowe komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwisko bohatera może być nawiązaniem do gry z 1993 pt. „Mad Dog McCree”, której główny bohater był szefem gangu na Dzikim Zachodzie.
  • Jest podobny do Silasa Greavesa – głównego bohatera gry „Call of Juarez: Gunslinger”.
  • Jego umiejętność specjalna jest nawiązaniem do pewnej sceny z filmu „Dobry, zły i brzydki”.
  • Imię bohatera może być nawiązaniem do historycznego rewolwerowca – Jessiego James'a.
  • Napis na jego klamrze – „BAMF” – jest angielskim skrótem, oznaczającym „Bad Ass Mother Fucker”.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki