FANDOM

Nasz świat jest wart, żeby o niego walczyć!

Mei – jedna z bohaterek gry Overwatch.

Opis szczegółowy Edytuj

Wpływające na pogodę urządzenia, którymi dysponuje Mei, mogą spowalniać przeciwników lub pomagać w obronie wybranych miejsc na polu bitwy. Jej miotacz endotermiczny wystrzeliwuje sople lodu i miota fale mrozu. Mei może się również wprowadzić w stan kriostazy, by unikać kontrataków ze strony wroga, a także blokować szlaki komunikacyjne przeciwników ścianami lodu.

Oficjalna strona Overwatch

Tło fabularne Edytuj

Nauka jako broń Edytuj

Mei postanowiła wykorzystać swoje talenty naukowe, aby aktywnie walczyć o ratowanie świata natury.

Choć wielu ludzi zrzuca niewyjaśnione, ekstremalne zjawiska pogodowe na karb nowych technologii, szybko rosnącej populacji omników i dynamicznego wzrostu konsumpcji zasobów, prawdziwy powód zmian klimatu na naszej planecie pozostaje nieznany. Aby znaleźć rozwiązanie, organizacja Overwatch stworzyła w najważniejszych zakątkach świata sieć swoistych ekologicznych posterunków obserwacyjnych.

Mei-Ling Zhou brała aktywny udział w tym wieloletnim przedsięwzięciu. Ta niezrównana badaczka klimatu wprowadziła rewolucyjne rozwiązania na polu inżynierii klimatycznej, umożliwiając ochronę zagrożonych obszarów w Azji i na innych kontynentach. Kiedy pracowała w stacji obserwacyjnej na Posterunku: Antarktyda, doszło do katastrofy naturalnej. W kompleks badawczy uderzyła nagła, niezwykle silna burza antarktyczna, która odcięła go od reszty świata. Zniszczony ośrodek stał się więzieniem dla pracujących w nim naukowców. Ich zapasy stopniowo topniały, aż w końcu zdecydowali się na ostateczny krok – ostatnią szansę na ratunek. Wprowadzili się w stan kriostazy.

Po upadku Overwatch Edytuj

Ratunek jednak nie nadszedł. Dopiero wiele lat później odkryto komorę, w której znajdowały się zamrożone ciała naukowców. Ocalała tylko Mei, której ciało nadal było zamrożone. Obudziła się w zupełnie innym świecie: organizacja Overwatch już nie istniała, a zmiany klimatu znacznie się zaostrzyły. Nie funkcjonował też żaden z ekologicznych posterunków obserwacyjnych.

Mei postanowiła kontynuować swoje dzieło na własną rękę. Wyposażona w przenośną wersję swojego urządzenia do sterowania pogodą, wyruszyła w podróż po świecie, z zamiarem odbudowania sieci stacji ekologicznych i odkrycia przyczyn niekorzystnych zmian w ekosystemie planety.

Zdolności Edytuj

Miotacz Endotermiczny Miotacz Endotermiczny
Mei wystrzeliwuje ze swego miotacza na krótki dystans skupioną zamrażającą wiązkę, która zadaje wrogom obrażenia, spowalnia ich, a ostatecznie zamraża. Mei może też strzelać z miotacza na średni dystans pociskami w kształcie sopli.
LPM.png/PPM.pngRT/LTPS3 R2.png/PS3 L2.png
Kriostaza Kriostaza
Mei błyskawicznie otacza się grubą bryłą lodu. Kiedy jest w niej zamknięta, odzyskuje punkty zdrowia i nie otrzymuje obrażeń, lecz nie może się ruszać ani używać zdolności.
⇧ ShiftLBPS3 L1.png
Ściana Lodu Ściana Lodu
Mei tworzy ogromną ścianę lodu, która przesłania pole widzenia, uniemożliwia przejście i blokuje ataki.
ERBPS3 R1.png
Zamieć Zamieć
Mei wypuszcza drona sterującego pogodą, który wywołuje nagłe porywy wiatru i śniegu na dużym obszarze. Zamieć spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia, a jeśli jakiś wróg nie ucieknie na czas, zostaje zamrożony na kość.
QYTrójkąt (PS).png

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Mei osiągnięcia uderzenie mrozu!.png Blok lodu Zablokuj 1200 punktów obrażeń jedną Ścianą Lodu Mei w Szybkiej grze/Rywalizacji. Mei graffiti piksel.png
Mei osiągnięcia blok lodu.png Uderzenie mrozu! Jako Mei zamroź 4 wrogów naraz w Szybkiej grze/Rywalizacji. Mei graffiti słodziak.png

Występy Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mei została zapowiedziana wraz z D.Va i Genjim, jednak została dodana do bety trzy dni później. Wcześniej jej historia była opisywana w artykule „Przygody Mei”.
  • Jej umiejętności są bardzo podobne do umiejętności Anivii z gry „League of Legends”.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki