FANDOM

Miotacz Endotermiczny (ang. Endothermic Blaster) – zdolność Mei, dostępna pod LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2.

Opis Edytuj

Mei wystrzeliwuje zamrażającą wiązkę zadającą 45 punktów obrażeń na sekundę, pobierając 20 pocisków z magazynku co sekundę. Wiązka spowalnia przeciwników, a utrzymana na jednym celu przez 2 sekundy zamraża go na 1.5 sekundy. Miotacz ma 200 pocisków w jednym magazynku i po ich wykorzystaniu musi się przeładować.

Mei może użyć alternatywnego strzału, którym wystrzeliwuje sopel lodu zadający 75 punktów obrażeń i pobierający 25 pocisków z magazynku. Oddaje 1.8 wystrzału na sekundę.

Mei wystrzeliwuje ze swego miotacza na krótki dystans skupioną zamrażającą wiązkę, która zadaje wrogom obrażenia, spowalnia ich, a ostatecznie zamraża. Mei może też strzelać z miotacza na średni dystans pociskami w kształcie sopli.

Ciekawostki Edytuj

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 19 października 2016 Opis: Naprawiono błędy graficzne związane z płynem w broni Mei.
  • Overwatch emblem black 17 marca 2016 (beta) Opis: Obniżono czas potrzebny do zamrożenia o 15%; do strzału alternatywnego dodano słabnięcie obrażeń; szybkość strzału alternatywnego obniżono o 15%.
  • Overwatch emblem black 8 marca 2016 (beta) Opis: Zwiększono szybkość pocisku w alternatywnym trybie o 50%; zwiększono szybkostrzelność o 25%; zmniejszono koszt amunicji z 40 do 25.
  • Overwatch emblem black 1 marca 2016 (beta) Opis: Zasięg zdolności został zmniejszony.
  • Overwatch emblem black 18 lutego 2016 (beta) Opis: Koszt amunicji alternatywnego strzału zmniejszono z 50 do 40.
  • Overwatch emblem black 18 listopada 2015 (beta) Opis: Jeśli bohaterka zaatakuje kilka razy ten sam cel, efekt zamrożenia nie będzie się kumulować.

Zobacz też Edytuj