FANDOM

Misja” – cyfrowy komiks wydany 19 maja 2016 roku przez Blizzard Entertainment.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

Kilka lat po przejęciu jednej z placówek w Giza Plateau, Helix Security International musiał wysłać tam zespół ludzi, którzy mieli pozbyć się SI Anubisa – sztucznej inteligencji nazywanej boskim programem, który został odizolowany po kryzysie omnicznym, jednak mimo wszystko się uwolnił. Po drodze zespół pod przywództwem Fareehi Amari napotkał rannego mężczyznę, który zdradził, że roboty wartownicze uznały, iż ludzie zagrażają SI Anubisowi i otworzyli w ich kierunku ogień. Dzięki temu drużyna dowiedziała się, że boski program posiada zdolność kontrolowania innych omników. Mahmud chciał ustabilizować stan mężczyzny, jednakże kapitan Amari nie pozwoliła na to, zaznaczając, że muszą szybko pozbyć się zagrożenia.

To nie do końca spodobało się Khalilwowi, jednak postanowił wciąż podążać za kapitan, po drodze przypominając jej o starym powiedzeniu: „kto ratuje jedno życie, ratuje cały świat”. Rozmowę przerwał głos Okoro, który słusznie zauważył, że SI Anubis przejmuję kontrolę nad jego ciałem, jako że ten był omnikiem. Nagle jego głowa wybuchła a za ścian wyszło wielu przeciwników, którzy urządzili na drużynę zasadzkę. W czasie wymiany ognia, kapitan Khalil został ranny i kiedy podeszła do niego Fareeha, zmarł. Drużyna, widząc, co się stało, chciała się wycofać, jednak dziewczyna na to nie pozwoliła. Próbowała zmotywować swoich ludzi, a także obiecała, że jeśli pokonają SI Anubisa, postawi wszystkim kolację.

Po dostaniu się do odpowiedniego budynku drużynę zaatakowały roboty pod kontrolą SI Anubisa. W ogniu walki Fareeha mogła oddać czysty strzał i zniszczyć wroga, jednak zauważyła, że Tariq potrzebuje pomocy. Tym razem nie zamierzała poświęcić swojego człowieka dla dobra misji i go uratowała, co niezwykle zdziwiło młodzieńca. Podczas niezręcznej rozmowy żołnierz zdradził, że pracował nad SI Anubisem i wie, jak go powstrzymać – za pomocą sprężenia zwrotnego wywołanemu w jednym z jego „pionków”. Fareeha osłaniała mężczyznę tak długo, jak mogła, a kiedy wrogowie padli na ziemię, kapitan wygrzebała zza gruzów Tariq, a po chwili odnalazła również Saleha. Po wyjściu z budynku oddział sanitarny zaopiekował się rannym żołnierzem, który zdradził, że po stracie swojego kapitana będzie gotowy pójść wszędzie za kapitan Amari.

Postacie Edytuj

Fara IkonaTariq IkonaMahmud IkonaSaleh IkonaAizad IkonaKhalil IkonaOkoro Ikona

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to obecnie jedyny komiks, w którym pojawiło się tak wiele wcześniej nieznanych postaci.

Zobacz też Edytuj

  • 16px-ThePageSocial.png Misja (oficjalna strona)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki