FANDOM

Uwaga leci!
Mord-Opona (ang. RIP-Tire) – superzdolność Złomiarza, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Złomiarz przez sekundę uwalnia oponę, którą potem gracz może sterować. Opona jeździ przez 10 sekund lub dopóki nie zostanie zdetonowana. Wybuch opony zadaje 600 punktów obrażeń przeciwnikom znajdującym się w zasięgu 10 metrów od niego. Opona posiada 100 punktów zdrowia i może zostać zniszczona przez wroga przed jej detonacją.

Gracz, który gra Złomiarzem oraz przeciwnicy po aktywacji superzdolności usłyszą „Uwaga leci!”, natomiast sojusznicy usłyszą „Mord-Opona gotowa! Następuje zwolnienie blokady!”.

Złomiarz wypuszcza napędzaną silnikiem oponę z bombą, która jedzie przez pole bitwy, pokonując ściany i przeszkody. Złomiarz może zdalnie zdetonować Mord-Oponę i zadać poważne obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu eksplozji. Może też poczekać, aż sama wybuchnie.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 19 września 2017 Opis: Naprawiono błąd, który zwiększał szybkość Mord-Opony, kiedy gracze wskakiwali na półki na ścianach.
  • Overwatch emblem black 29 sierpnia 2017 Opis: Zwiększono szybkość ruchu opony o 30%; usunięto limit czasu podczas jazdy po ścianie.
  • Overwatch emblem black 27 lipca 2017 Opis: Naprawiono błąd, który aktywował odzywkę superzdolności Złomiarza nawet wtedy, kiedy ten nie mógł jej użyć.
  • Overwatch emblem black 11 października 2016 Opis: Superzdolność aktywuje się teraz szybciej.
  • Overwatch emblem black 13 września 2016 Opis: Naprawiono błąd uniemożliwiający zdobycie zabójstw i osiągnięć za zabicie wrogów Mord-Oponą.
  • Overwatch emblem black 17 marca 2016 (beta) Opis: Ilość życia zredukowana z 150 do 100.
  • Overwatch emblem black 8 marca 2016 (beta) Opis: Zwiększono koszt zdolności o 25%.
  • Overwatch emblem black 1 marca 2016 (beta) Opis: Ilość zdrowia opony zwiększono do 150 punktów.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Mord-Opona Złomiarza nie będzie już przelatywać przez pochylone powierzchnie.
  • Overwatch emblem black 9 listopada 2015 (beta) Opis: Naprawiono błąd, przez który czasami nie odtwarzał się podkład dźwiękowy Mord-Opony Złomiarza.

Zobacz też Edytuj