FANDOM

Masz wzmocnienie, do boju!
Nanowzmocnienie (ang. Nano Boost) – superzdolność Any, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Ana w ciągu 0.15 sekundy wystrzeliwuje strzałkę w sojusznika znajdującego się w zasięgu 40 metrów od niej. Daje mu ona wzmocnienie ataków o 50% i zmniejszenie przyjmowanych obrażeń o 50%. Wzmocnienie trwa przez 8 sekund.

Gracz, który gra Aną i sojusznik, który otrzyma nanowzmocnienie, usłyszą „Masz wzmocnienie, do boju!”, pozostali sojusznicy usłyszą „Nanowzmocnienie działa!”, natomiast przeciwnicy usłyszą „Wyzwól swój pełen potencjał!”.

Trafienie sojusznika wzmacniającą strzałką zapewnia mu premię do szybkości ruchu, zadawanych obrażeń i redukcji otrzymywanych obrażeń.

Ciekawostki Edytuj

  • Po trafieniu Nanowzmocnieniem McCree, kiedy ten użyje Przycelowania, czas jaki musi odczekać by zadać najwięcej obrażeń zmniejsza się.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 3 marca 2017 Opis: Zmieniono limit łącznej redukcji obrażeń, którą dany bohater może otrzymać dzięki wzmocnieniom. Obecnie wynosi on 50% (poprzednio 70%).
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Nowa opcja bohatera: czułość Nanowzmocnienia, umożliwia graczom zmianę czułości celowania Nanowzmocnienia.
  • Overwatch emblem black 15 listopada 2016 Opis: Nie zwiększa już szybkości ruchu.
  • Overwatch emblem black 19 października 2016 Opis: Naprawiono błąd uniemożliwiający usłyszenie użycia Nanowzmocnienia przez wrogi zespół.
  • Overwatch emblem black 11 października 2016 Opis: Bohater trafiony przez Nanowzmocnienie Any wypowiada teraz kwestię, żeby poinformować o tym innych graczy; zwiększono koszt superzdolności o 20%.

Zobacz też Edytuj