FANDOM

Napad na pociąg” – cyfrowy komiks wydany 21 kwietnia 2016 roku przez Blizzard Entertainment.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

McCree złapał okazję i wdrapał się na dach pędzącego 640 kilometrów na godzinę hiperpociągu, gdzie usiadł w przytulnym miejscu i rozmyślał podczas palenia cygara. Te miłe chwile zostają przerwane przez nadlatujące helikoptery, które jak się okazują, należą do przestępczej organizacji terrorystycznej – Szpon. Przyglądając się całej akcji, Jesse stwierdził, że to na niego zwalą cały bałagan, kiedy tylko zacznie działać. Widząc, że wrogowie wykorzystują metody Blackwatch z czasów, kiedy jeszcze do nich należał, postanowił robić swoje, aby ochronić pasażerów. Włamał się do pojazdu i zaczął unieszkodliwiać kolejno przeciwników, natrafiając na przerażonego mężczyznę, od którego jeden z agentów chciał wyciągnąć informacje o czymś, co znajduje się w tylnej części pociągu.

Po krótkiej strzelaninie jeden z agentów rozpoznaje McCree i mu grozi, jednak pociąg wjeżdża w tunel, co daje bohaterowi szansę na pozbycie się zagrożenia w ciemności. Wiedząc, że kolejni wrogowie mogą przyjść lada moment, odnalazł konduktora, którego poprosił o otworzenia skrytki, do której próbowali się dostać przestępcy. Nie chcąc ryzykować życia pasażerów dla świecącego kwadratowego kawałku metalu, McCree zabiera przedmiot i wyrzuca go z pociągu. Tak jak na początku przypuszczał, media dają do zrozumienia, że to on napadł na pociąg i go porwał. Odpoczywając w środku pojazdu i słysząc wiadomości, poprosił personel hiperpociągu, aby przekazali przez radio, że się nieco spóźnią, chcąc tym samym zyskać kilka minut przewagi przed ucieczką.

Postacie Edytuj

McCree Ikona.png

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki