FANDOM

Nekropolia (ang. Necropolis) – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się większość trybów z salonu gier. Jest przeznaczona do mniejszych pojedynków, typu „trzy na trzy” lub „jeden na jeden”.

Tło fabularne Edytuj

Nekropolia jest lokacja położoną w Egipcie, z której Ana Amari uczyniła swoją prywatną kryjówkę. Prowizoryczna baza pozwoliła jej mieć wszystko na oku i utrzymać swoją tożsamość w sekrecie.

Po skonfrontowaniu się z Reyesem po upadku Overwatch, Ana postanowiła połączyć swoje siły z mścicielem nazywanym Żołnierzem-76, którym w rzeczywistości był Morrison i wspólnie udali się do Nekropolii, która stała się ich nowym domem.

Wygląd Edytuj

Nekropolia jest w rzeczywistości małą, egipską świątynią. Znajduje się tutaj wiele punktów obserwacyjnych położonych na szczytach ruin. Pod ziemią wykopanych jest kilka kamiennych korytarzy i tuneli, a w centralnej części mapy można dostrzec potworną otchłań. W kilku miejscach znajdują się osobiste rzeczy Any i Jacka.

Ciekawostki Edytuj

  • W „pracowni” Any znajdują się trzy monitory: jeden przedstawia pas bezpieczeństwa w Gizie, kolejny obserwuje Żniwiarza, a ostatni ukazuje materiały dotyczące Volskaya Industries.
  • Przy łóżku Any znajdują się zdjęcia z jej przeszłości z przyjaciółmi z Overwatch, a także hologram młodej Fareehi.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black.png 23 maja 2017 Opis: Mapa Nekropolia została dodana do gry.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki