FANDOM

Flaga Nigeria.png

Flaga Nigerii

Nigeria – państwo w Afryce Zachodniej, pojawiające się w grze Overwatch.

Tło fabularne Edytuj

Niewiele wiadomo o tym, co działo się w Nigerii podczas kryzysu omnicznego. Wiadomo jednak, że na terytorium państwa znajdowały się roboty obronne OR-14, które podczas wojny zostały prawie doszczętnie zniszczone. Po wojnie na terenie Nigerii wybudowano ultra nowoczesne miasto o nazwie Numbani, zaś za jego obronę postawiono nową linię robotów - OR-15. Wydawać się mogło, że jego mieszkańcy mogą czuć się bezpiecznie. Do czasu...

W mieście znajdowała się także słynna rękawica Pięści Zagłady, którą nosi kolejni Pięściarze. Miała ona zostać przeniesiona do muzeum na Dzień Jedności, ale z powodu anonimowych doniesień o domniemanym zagrożeniu, obchody przerwano. Doniesienia okazały się niebezpodstawne po tym jak na lotnisko w Numbani przybył słynny przestępca należący do SzponuAkande Ogundimu. Zniszczył chroniące lotnisko roboty OR-15, ukradł rękawicę, po czym zniknął. Całemu zdarzeniu przyglądała się jedenastoletnia dziewczynka – Efi Oladele. Postanowiła zareagować, więc po udokumentowaniu wszystkiego, zebrała stare części OR-15, aby w domu zbudować własnego robota ochronnego, któremu nadała imię Orisa.

Lokacje Edytuj

Numbani.jpg
NumbaniNigeria

Znani mieszkańcy Edytuj

Efi Oladele Ikona.pngOrisa Ikona.pngPięść Zagłady Ikona.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki