FANDOM

Niszczyciel” – cyfrowy komiks wydany 24 maja 2016 roku przez Blizzard Entertainment.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

Torbjörn przedzierał się ściekami, aby trafić pod nogi omnika, który zaatakował wczoraj stolicę niewielkiego państwa Kurdżystanu. Inżynier dowiedział się o wszystkim poprzedniego dnia i nie miał za dużo czasu, aby zająć się obmyślaniem strategii, lecz mimo to postanowił pomóc. Gdy tylko mężczyzna opuścił kanał, określił typ omnika jako Tytan – ten model był jednak trochę zmodyfikowany – wyjątkowo skuteczny w wykrywaniu i eliminowaniu zagrożeń. Mimo wielkiego zagrożenia Torbjörn nie przejmował się tym gdyż znał „słabe punkty” robota, dzięki czemu udało mu się wejść przez właz w korpusie urządzenia. Właśnie wtedy stwierdził, że wie o nim tyle, bo sam pomógł go zaprojektować.

W zamyśle Tytan miał być omnikiem pomagającym w budowaniu wieżowców, nie w ich niszczeniu. Kryzys omniczny wiele jednak zmienił, lecz modyfikacje tego modelu były stworzone przez człowieka. Kiedy Torbjörn walczył z dronami obronnymi i wszystkie pokonał, obserwował go przez kamerę ktoś jeszcze — ktoś, kto znał imię mężczyzny. Wiedząc, gdzie ukrywa się osoba odpowiadająca z uruchomienie robota, przed drzwiami inżynier zostawił wieżyczkę trzeciego stopnia i gdy tylko otworzył drzwi, ten ostrzelał znajdujących się w następnym pomieszczeniu drony, przedostając się dalej.

Sven – były współpracownik Torbjörna próbował przekonać mężczyznę do swoich racji, gdyż sam uważał, że Kurdżtystan to skorumpowana dyktatura dążąca do ekspansji, a jej wszelkie metody są bezlitosne i niemoralne. Według niego był to najbardziej niebezpieczny i nieprzewidywalny gracz na arenie międzynarodowej, a on właśnie go zniszczył. Wtedy też Torbjörn znalazł się w ładowni i zaczął walczyć z mężczyzną, wbijając mu w stopę kawałek metalu z Nitownicy. Unieruchomiony Sven wciąż uważał, że to on miał racje, a Torbjörn zachwiał teraz równowagę sił świata. Inżynier jednak uważał inaczej – pokonał niszczyciela światów.

Postacie Edytuj

Torbjörn IkonaSven Ikona

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj