FANDOM

Nitownica (ang. Rivet Gun) – zdolność Torbjörna, dostępna pod LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2.

Opis Edytuj

Torbjörn wystrzeliwuje pociski zadające 70 punktów obrażeń. Nitownica ma 18 pocisków w jednym magazynku i po ich wykorzystaniu musi się przeładować. Oddaje jeden pocisk na strzał.

Nitownica posiada wystrzał alternatywny. Wystrzeli wtedy 3 pociski na raz zadających 30 punktów obrażeń (maksymalnie zadają razem 150 punktów obrażeń).

Torbjörn może strzelać nitami na dużą odległość lub zamienić broń na krótkodystansowy miotacz stopionego metalu.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Amunicja jest teraz uzupełniana na wcześniejszym etapie animacji przeładowania.
  • Overwatch emblem black 5 kwietnia 2016 (beta) Opis: Pociski ładują się automatycznie, gdy broń jest nieużywana.
  • Overwatch emblem black 18 lutego 2016 (beta) Opis: Maksymalna ilość amunicji została zmniejszona z 20 do 18; koszt amunicji alternatywnego strzału zmniejszono z 5 do 3.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Zwiększono obrażenia ataku podstawowego o 25%; zmniejszono szybkostrzelność ataku podstawowego o 20%; zwiększono obrażenia ataku alternatywnego o 50%; zwiększono współczynnik zmniejszający obrażenia przy minimalnym zasięgu; zmniejszono szybkostrzelność o 33%; teraz strzela pociskami i wymaga celowania.

Zobacz też Edytuj