FANDOM

Blizzard-icon Ta strona zawiera treści z oficjalnej strony gry będące na licencji Creative Commons. Zobacz oryginał i autorów.

Nowe informacje dotyczące losu kolonii księżycowej „Horyzont” – oficjalny dziennik opublikowany 21 lutego 2017 roku.

Opis

Po wielu latach ciszy w eterze i spekulacji na temat powodów nagłego wstrzymania operacji badawczych w placówce „Horyzont”, na światło dzienne wyszły informacje, które mogą rzucić nowe światło na los owianej złą sławą kolonii księżycowej.

Dziś na konferencji prasowej spółka Lucheng Interstellar ujawniła, że udało się odzyskać rejestry rozmów między pracownikami sprzed ponad dziesięciu lat, wysłane na przestrzeni kilku dni przed utratą łączności z siedzibą główną spółki w Chinach. Poniżej przedstawiamy kilka z transmisji ujawnionych przez spółkę Lucheng.

Nowe informacje dotyczące losu kolonii księżycowej (1)

Z OSTATNIEJ CHWILI:

Spółka Lucheng Interstellar potwierdziła dziś również, że satelita księżycowy wystrzelony niedawno ze stacji kosmicznej „Podróż Międzygwiezdna” umożliwił naukowcom firmy nawiązanie łączności z wewnętrznymi systemami monitoringu kolonii. Choć rzecznik spółki Lucheng zaznaczył podczas wywiadu z Atlas News, że połączenie jest niezbyt stabilne, to firma opublikowała pierwszy obraz z satelity, z którego wynika, że większość infrastruktury kolonii wciąż działa.