FANDOM

Numbani – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się tryb szturmu/eskorty.

Tło fabularne Edytuj

Numbani concept art

Koncept mapy

Zbudowane krótko po kryzysie omnicznym, Numbani stało się jednym z niewielu miejsc na całym świecie, gdzie omniki i ludzie mają takie same prawa. Współpraca obu gatunków uczyniła miasto jedną z najbardziej zaawansowanych lokacji na świecie pod względem technicznym, na cześć czego co roku mieszkańcy obchodzą „Dzień Jedności”.

W „Dzień Jedności” obchodzony ostatnio, muzeum Numbani otworzyło ekspozycję dotyczącą Pięściarzy, wystawiając jako eksponat rękawice przestępcy. Z powodu animowanych doniesień o zagrożeniach, obchody zostały przerwane, a niedługo po rozesłaniu tej informacji w mediach, Pięściarz zaatakował lotnisko, niszcząc wiele robotów OR15, na końcu kradnąc swoją własność. Po tych wydarzeniach Efi Oladele zakończyła tworzenie swojej własnej wersji robota obronnego, którego nazwała Orisą.

Wygląd Edytuj

Numbani jest mapą posiadająca mnóstwo pomieszczeń, dachów i balkonów, na które można wejść bez problemu lub z odrobiną wysiłku. Główną przemierzana okolicą jest ulica wraz z okolicznymi budynkami, tworzącymi wiele strategicznych pozycji. Często można napotkać na stojący na poboczu samochód, czy też znaki uliczne.

Ładunkiem była zabezpieczona rękawica Pięściarza, która miała dotrzeć do Muzeum Dziedzictwa w Numbani. Wraz ze zmianami wprowadzonymi 21 marca 2017 roku, rękawica została skradziona.

Ciekawostki Edytuj

  • Na mapie można zauważyć wiele plakatów koncertów Lúcio.
  • Wersy ukazane na reklamie Axiom często się zmieniają:

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 23 maja 2017 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał Sombrze dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Overwatch emblem black 2 sierpnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał na mapach z ładunkiem poprawne odtwarzanie muzyki sygnalizującej, że pozostało 30 sekund.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Dodano kolizje w widoku kamery trybu obserwatora; naprawiono błędy kolizji graczy; naprawiono błędy oświetlenia otoczenia i cieni.
  • Overwatch emblem black 6 lipca 2016 Opis: Czas trwania decydującego starcia w trybie rywalizacji został zmieniony na wszystkich mapach z 1 minuty i 45 sekund na 1 minutę i 50 sekund.
  • Overwatch emblem black 22 marca 2016 (beta) Opis: Pasek postępu ładunku pokazuje teraz punkty kontrolne oraz odległość do nich.
  • Overwatch emblem black 8 marca 2016 (beta) Opis: Na całej mapie wprowadzono znaczące zmiany grafiki.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki