FANDOM

Obszar treningowy (ang. Practice Range) – jeden z trzech trybów szkoleniowych gry „Overwatch”, który jest dostępny bezpośrednio z menu wyboru szkolenia.

Opis Edytuj

Obszar treningowy przenosi gracza na specjalną mapę z jednym punktem odrodzenia i możliwością dowolnej zmiany bohatera. Cała mapa jest dostosowana do tego, aby gracz mógł sprawdzić i przetestować zdolności bohaterów.

Na mapie znajdują się cztery sojusznicze boty treningowe, na których można testować między innymi umiejętności lecznicze. Jest też jedenaście wrogo nastawionych robotów poruszających się wyznaczonym schematem, a także wykonujących powtarzalne czynności. W lokacji można również odnaleźć dwie małe i dwie duże apteczki, które pozwalają przywrócić graczowi odpowiednią ilość życia.

Ciekawostki Edytuj

  • Mapa, na której rozgrywany jest obszar treningowy, nie jest żadną z dostępnych map.
  • Jeśli gracz będzie stał nieruchomo w obszarze treningowym przez 15 minut, zostanie wyrzucony.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 19 września 2017 Opis: Naprawiono błąd, który mógł powodować zbytnie przybliżenie kamery i błysk świateł, kiedy gracze wczytywali mapę treningową.
  • Overwatch emblem black 29 sierpnia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że ościeżnice nie były widoczne i nie dział system kolizji z nimi.
  • Overwatch emblem black 21 marca 2017 Opis: Teraz boty treningowe zniszczone na obszarze treningowym będą uwzględniane w informacjach o śmierci; naprawiono błąd, który powodował, że na obszarze treningowym mogło się znaleźć dwóch lub więcej graczy.
  • Overwatch emblem black 24 stycznia 2017 Opis: Naprawiono kilka błędów graficznych na obszarze treningowym.
  • Overwatch emblem black 15 listopada 2016 Opis: Teraz gracze będą usuwani z obszaru treningowego, jeśli nie będą wykonywać żadnej akcji.
  • Overwatch emblem black 11 października 2016 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie efektu Granatu Biotycznego Any na paskach zdrowia botów na obszarze treningowym.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Tryb „Obszar treningowy” został dodany do gry.