FANDOM

Organizacja Narodów Zjednoczonych – uniwersalna organizacja międzynarodowa składająca się z najważniejszych krajów wspólnoty światowej. ONZ stawia sobie za cel zapewnienie pokoju i bezpieczeństwa międzynarodowego, rozwój współpracy między narodami oraz popieranie przestrzegania praw człowieka.

Historia Edytuj

Organizacja Narodów Zjednoczonych powstała zaraz po II Wojnie Światowej i zastąpiła nieskuteczną Ligę Narodów. Przyjęła sobie za cel zapewnienie pokoju i bezpieczeństwa międzynarodowego, rozwój współpracy między narodami oraz popieranie przestrzegania praw człowieka. Organizacja jest odpowiedzialna za stworzenie ugrupowania Overwatch jako odpowiedzi na kryzys omniczny. Właśnie dzięki ONZ Jack Morrison zyskał poparcie i został dowódcą, tworząc tym samym konflikt z Gabreilem Reyesem.

Kilkadziesiąt lat po kryzysie omnicznym, Organizacja Narodów Zjednoczonych była również odpowiedzialna za zawieszenie projektu Overwatch. Wzięty został pod uwagę fakt, że dwóch kluczowych członków nie żyje oraz że główna baza została zniszczona. Stało się to dokładnie po przeprowadzeniu specjalnego śledztwa, które przedstawiło, że odłam Blackwatch działał wbrew regułom. Ujawniono także motywy korupcyjne, proliferacji broni, naruszaniu praw człowieka i wiele więcej. Po trzydziestu latach od założenia organizacja została okryta hańbą, jej agenci są teraz celem drwin i plotek w mediach. Ustawa Petrasa uznała, że wszelka działalność związana z Overwatch jest nielegalna i karalna.

Członkowie Edytuj

None Ikona.png

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki