FANDOM

Overwatch: Edycja kolekcjonerska – specjalna najdroższa edycja gry, posiadająca mnóstwo gadżetów poszerzających uniwersum gry „Overwatch”.

Zawartość Edytuj

Gra Edytuj

Overwatch skupia się na walce dwóch sześcioosobowych drużyn, gracz wybiera jedną postać z unikalnymi umiejętnościami, ale ma możliwość zmiany bohatera po śmierci. Bohaterowie są podzieleni na cztery klasy – na bohaterów ofensywnych z dużymi obrażeniami, postacie defensywne kontrolujące pole bitwy przy pomocy pułapek oraz wieżyczek, postacie wspierające drużynę, lecząc sojuszników lub dając im bonusy oraz na bohaterów tank, mogących zaabsorbować dużą ilość obrażeń.

  • 22 niezwykłych bohaterów: Wybierz bohatera z całej plejady żołnierzy, naukowców, awanturników i odmieńców.
  • Słynne miejsca: Podbijaj pola bitew przyszłości na całym świecie – od brukowanych ulic futurystycznego Londynu, przez tajemniczą Świątynię Anubisa, aż po Numbani, gdzie ludzie i omniki żyją w zgodzie... i wiele innych!

Oryginalne skórki Edytuj

Edycja kolekcjonerska zawiera 5 oryginalych skórek, pokazujących przeszłość bohaterów takich jak: Bastion, Fara, Żołnierz-76, Żniwiarz i Smuga.

Gadżety kolekcjonerskie Edytuj

Edycja kolekcjonerska zawiera figurkę Jacka Morrisona, ścieżkę dźwiękową pochodzącą z gry, a także specjalny album, dzięki któremu można zanurzyć się w świat gry jeszcze bardziej.

Dodatki cyfrowe Edytuj

Edycja kolekcjonerska zawiera dodatki cyfrowe do innych produkcji Blizzard Entertainment, takich jak: „Heroes of the Storm”, „World of Warcraft”, „Hearthstone”, „Diablo III” i „StarCraft II”.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki