FANDOM

Overwatch: Pierwsze uderzenie” – powieść graficzna powstała przy współpracy Dark Horse Comics oraz Blizzard Entertainment na podstawie gry „Overwatch”. Premiera cyfrowa została zapowiedziana na drugą połowę listopada 2016 roku, natomiast wersja książkowa miała zostać wydana w 18 kwietnia 2017 roku[1].

18 listopada 2016 roku Michael Chu poprzez oficjalne forum Battle.neta potwierdził, że powieść została anulowana z powodu ciągłego budowania historii świata. Jednocześnie zaznaczył, że temat został po prostu przełożony na dalszy termin i gdy tylko będą gotowi, fani otrzymają historię początków Overwatch.

Powieść miała opowiadać o organizacji Overwatch i jej działaniach w celu ocalenia ludzkości. Czytelnicy mieli by okazję dowiedzieć się więcej o pochodzeniu i historii niektórych z członków-założycieli: Jacka Morrisona, Gabriela Reyesa, Any Amari, Reinhardta Wilhelma i Torbjörna Lindholma kilka lat przed wydarzeniem zwanym kryzysem omnicznymi[2].

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Postacie Edytuj

Żołnierz-76 IkonaŻniwiarz IkonaAna IkonaReinhardt IkonaTorbjörn Ikona

Ciekawostki Edytuj

  • Latem 2017 miał zostać wydany album z ilustracjami. Dark Horse ujawniło, że znajdować się w nim miały głównie wcześniej niepokazywane koncepty oraz przeróżne ilustracje związane z grą[2].

Przypisy Edytuj

  1. Overwatch: First Strike Graphic Novel Pre-Orders Open, BlizzPlanet
  2. 2,0 2,1 Comic-Con 2016: Dark Horse and Blizzard partner for new Overwatch comics, IGN