FANDOM

Pierowtny Szał (ang. Primal Rage) – superzdolność Winstona, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Winston wpada w szał, dzięki czemu jego zdrowie zwiększa się do 900 punktów, Plecak Odrzutowy ma zmniejszony czas odnowienia do 2 sekund i prędkość poruszania zwiększoną o 30%. Jego Działo Tesli zmienia się na ataki wręcz, które zadają 40 punktów obrażeń i odpychają przeciwników. Winston nie może korzystać z Działa Tesli i Emitera Osłony podczas trwania superzdolności.

Gracz, który gra Winstonem, przeciwnicy oraz sojusznicy po aktywacji superzdolności usłyszą głośny ryk.

Winston pozwala, by owładnął nim pierwotny, zwierzęcy instynkt, co znacznie zwiększa jego zdrowie i sprawia, że niezwykle trudno go zabić. Pierwotny szał wzmacnia ponadto jego ataki podczas walki w zwarciu i umożliwia mu częstsze korzystanie z plecaka odrzutowego. W czasie działania szału Winston może jedynie wykonywać ataki w zwarciu i używać plecaka odrzutowego.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 23 maja 2017 Opis: Naprawiono błąd, który nie pozwalał superzdolności Pierwotnego Szału na odnowienie zdrowia Winstona po trafieniu przez Granat Biotyczny Any.
  • Overwatch emblem black 6 lipca 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że atak Winstona podczas aktywnej superzdolności trafiał cele, które były dość odległe.

Zobacz też Edytuj