FANDOM

Blizzard-icon.png Ta strona zawiera treści z oficjalnej strony gry będące na licencji Creative Commons. Zobacz oryginał i autorów.

Porady dla podróżujących do Oazy – oficjalny dziennik opublikowany 3 stycznia 2017 roku[1].

Opis Edytuj

Porady dla podróżujących do Oazy.jpg

1. WARTO ZOBACZYĆ! Przespacerujcie się po Ogrodach Abu Hassoun. Jest to przestrzeń publiczna zaprojektowana na zlecenie Ministerstwa Środowiska i znajdująca się pod jego opieką.

2. Przejdźcie się ścieżkami po ogrodzie uniwersyteckim lub zapoznajcie się ze zbiorami biblioteki, na które składa się wiele starych i historycznych ksiąg, a także baza danych zawierająca wszystkie znane nam wydrukowane dzieła.

Porady dla podróżujących do Oazy (2).jpg

3. LEKCJA HISTORII: Założycielami Oazy była grupa ośmiu najznamienitszych naukowców, na której czele stali Ibrahim Hassoun, Anya Al-Shahrani, Youssef al-Jabiri oraz Mehmet Farhat. Ich marzeniem było zbudowanie miasta, gdzie rządziłaby nauka, a badania i innowacje nie napotykałyby na żadne przeszkody. To najważniejszy na świecie ośrodek technokracji. Mieszkańcy Oazy są jednymi z najlepiej wykształconych na świecie.

4. KOCHACIE JEDZENIE? Klienci potrafią czekać godzinami na możliwość zjedzenia w najlepszej restauracji świata, a miejsca są rezerwowane nawet z rocznym wyprzedzeniem, choć w elBuffi (البوفيه) nawet potwierdzona rezerwacja nie gwarantuje miejsca siedzącego. Spróbujcie oliwek.

5. Podróżujcie bez obaw. Od założenia Oazy zajmuje ona niezmiennie najwyższe miejsca w rankingach najbezpieczniejszych miast na świecie. Zawdzięcza to wprowadzeniu systemów monitoringu z technologią prognozowania oraz modelowania danych przestępczości.

6. Jeśli chcecie się odprężyć, zameldujcie się w hotelu Złota Wieża (فندق عالم الراحة).

7. W BUDOWIE: Podobnie jak w większości rozwijających się miast, potężny wieżowiec w centrum Oazy nadal jest w budowie i nie podano jeszcze prognozowanej daty jego ukończenia. Choć już dziś jest to jeden z najwyższych drapaczy chmur na świecie, to projekt zakłada dalsze zwiększenie jego wysokości, dzięki czemu bez trudu uda się uczynić z niego najwyższy wolno stojący budynek na świecie. Informacje na temat wnętrza tego budynku nie są potwierdzone, chociaż ma w nim się znaleźć olbrzymie miejskie centrum obliczeniowe i gromadzenia danych.

8. POCZUJCIE PRZYJEMNY CHŁÓD! Temperatura na ulicach Oazy jest sterowana za pomocą olbrzymich generatorów pary wodnej. Warto jednak zadbać o dodatkowe nawilżenie, inaczej czeka was pilna wizyta w miejskim ośrodku odnowy biologicznej.

9. Ministerstwo Geologii, na czele którego obecnie stoi dr Al-Shahrani, odpowiada za rozwinięcie wielu przełomowych technologii, które umożliwiły wybudowanie tętniącego życiem miasta w samym sercu arabskiej pustyni.

10. UWAŻAJCIE! Ministerstwo Transportu ostrzega pieszych: uważajcie na jadące samochody! Zderzenie z nimi grozi pieszym śmiercią lub kalectwem[1]!

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 https://playoverwatch.com/pl-pl/blog/20457295

Więcej z Fandomu

Losowa wiki