FANDOM

Projektor Fotonowy (ang. Photon Projector) – zdolność Symmetry, dostępna pod LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2.

Opis Edytuj

Symmetra wystrzeliwuje wiązkę, która przyczepia się do pobliskiego przeciwnika znajdującego się w zasięgu 7 metrów i im dłużej utrzymywana, tym większe obrażenia zada. Poziom mocy, od którego zależy ilość zadawanych obrażeń, zwiększa się co sekundę z 1 do 2 i 3 poziomu. Na 1. poziomie, wiązka zadaje 30 punktów obrażeń, na 2. zadaje 60 punktów obrażeń, a na 3. zadaje 120 punktów obrażeń na sekundę. Wiązka pobiera 7 pocisków z magazynku co sekundę. Projektor ma 100 pocisków w jednym magazynku i po ich wykorzystaniu musi się przeładować.

Symmetra może wystrzelić alternatywnie. Ładuje wtedy kulę energii lecącą powoli w kierunku, w którym została wystrzelona. Kula przechodzi przez przeciwników i wrogie bariery. Im dłuższe ładowanie kuli, tym więcej zada ona obrażeń i pochłonie więcej pocisków z magazynku. Najmniejsza kula zadaje 25 punktów obrażeń i pobiera 1 pocisk z magazynku, a największa zadaje 125 punktów obrażeń i pobiera 20 pocisków z magazynku.

Broń Symmetry emituje wiązkę krótkiego zasięgu, która namierza pobliskiego przeciwnika i zadaje mu ciągłe obrażenia, zwiększające się tym bardziej, im dłużej wiązka pozostaje wymierzona w dany cel. Projektor może również wyzwolić kulę naładowanej energii, która zadaje znaczne obrażenia.

Lista zmian Edytuj

Zobacz też Edytuj