FANDOM

Przegrzanie!
Przegrzanie (ang. Molten Core) – superzdolność Torbjörna, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Torbjörn po aktywacji Przegrzania otrzymuje 300 punktów pancerza, a prędkość ataku Nitownicą i Młotem Kowalskim zwiększa się o 50%. Wieżyczki ulepszane są do 3. poziomu. Wieżyczki na 3. poziomie mają zwiększoną ilość zdrowia oraz prędkość wystrzału.

Gracz, który gra Torbjörnem i przeciwnicy po aktywacji superzdolności usłyszą „Przegrzanie!”, natomiast sojusznicy nic nie usłyszą.

Przegrzanie podręcznej kuźni daje Torbjörnowi znaczną premię do pancerza oraz zgromadzonego złomu. Wykonuje również szybsze ataki oraz skuteczniej naprawia i ulepsza wieżyczki.

Ciekawostki Edytuj

  • Po wyekwipowaniu skórki „Święty Pancerkołaj”, zdanie po aktywacji superzdolności zmienia się na „Wesołego Przegrzania!”.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd uniemożliwiający odtwarzanie efektów dźwiękowych młota Torbjörna po aktywowaniu jego superzdolności.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Superzdolność nie wypełnia już licznika Złomu; nie redukuje już kosztu zdolności do 0 sztuk złomu; można aktywować tę zdolność w ruchu; automatycznie ulepsza Wieżyczki poziomu 2 do poziomu 3 podczas Przegrzania.

Zobacz też Edytuj