Wybiło południe!
Przycelowanie (ang. Deadeye) – superzdolność McCree, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

McCree poświęca kilka sekund na wychwycenie każdego wrogiego bohatera w zasięgu wzroku, a następnie po 6 sekundach (lub wcześniej aktywując ręcznie) strzela. Im dłużej się wstrzymuje z wystrzałem, tym więcej obrażeń zada McCree. Największe obrażenia, jakie można zadać to 250 punktów. O tym, kiedy zadamy najwięcej obrażeń, informuje znaczek nad głowami wrogich bohaterów — kiedy zrobi się czerwony, wtedy mamy największe szanse na zadanie sporych obrażeń.

Gracz, który gra McCree oraz przeciwnicy podczas aktywacji superzdolności usłyszą „Wybiło południe!”, natomiast sojusznicy usłyszą „Pora wyrównać rachunki.”.

Skupić się. Wycelować. Pociągnąć za spust. McCree poświęca kilka cennych chwil, aby wycelować broń. Gdy jest gotów do oddania strzału, kule dosięgają wszystkich przeciwników znajdujących się w zasięgu jego wzroku. Im słabsze są cele, tym łatwiej udaje mu się je zlikwidować.

Ciekawostki Edytuj

  • Po aktywacji, przed McCree pojawia się turlający się krzew nazywany biegaczem, będący nawiązaniem do klasycznych kowbojskich szybkich starć pokazywanych w filmach.
  • Aktywując Przycelowanie, w ciągu 0.25 sekundy McCree straci ładunek superzdolności.
  • W „Zemście doktora Złomensteina”, za pomocą Przycelowania można zabić więcej, niż sześciu wrogów, chociaż rewolwer mieści w sobie tylko sześć pocisków.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 20 czerwca 2017 Opis: Namierzanie celów zaczyna się po 0,2 zamiast 0,8 sekund; zwiększono obrażenia kumulowane w pierwszej sekundzie z 20 do 80 punktów – obrażenia na sekundę kumulowane po jej upływie pozostają bez zmian.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Pasek naładowania wyczerpuje się w ciągu 0.25 sekundy (zamiast wyświetlać 50% poziomu wskaźnika przy aktywacji i 0% po potwierdzeniu użycia superzdolności).
  • Overwatch emblem black 9 listopada 2015 (beta) Opis: Znacząco skrócono czas trwania superzdolności.

Zobacz też Edytuj