Wybiło południe!

Przycelowanie (ang. Deadeye) – superzdolność McCree, dostępna pod QYTrójkąt (PS).png.

Opis Edytuj

McCree poświęca kilka sekund na wychwycenie każdego wrogiego bohatera w zasięgu wzroku, a następnie po 6 sekundach (lub wcześniej aktywując ręcznie) strzela. Im dłużej się wstrzymuje z wystrzałem, tym więcej obrażeń zada McCree. Największe obrażenia, jakie można zadać to 250 punktów. O tym, kiedy zadamy najwięcej obrażeń, informuje znaczek nad głowami wrogich bohaterów — kiedy zrobi się czerwony, wtedy mamy największe szanse na zadanie sporych obrażeń.

Gracz, który gra McCree oraz przeciwnicy podczas aktywacji superzdolności usłyszą „Wybiło południe!”, natomiast sojusznicy usłyszą „Pora wyrównać rachunki.”.

Skupić się. Wycelować. Pociągnąć za spust. McCree poświęca kilka cennych chwil, aby wycelować broń. Gdy jest gotów do oddania strzału, kule dosięgają wszystkich przeciwników znajdujących się w zasięgu jego wzroku. Im słabsze są cele, tym łatwiej udaje mu się je zlikwidować.

Ciekawostki Edytuj

  • Po aktywacji, przed McCree pojawia się turlający się krzew nazywany biegaczem, będący nawiązaniem do klasycznych kowbojskich szybkich starć pokazanych w filmach.
  • Aktywując Przycelowanie, w ciągu 0.25 sekundy McCree straci ładunek superzdolności.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu