FANDOM

Sprawiedliwości stanie się zadość.

Reinhardt – jeden z bohaterów gry Overwatch.

Opis szczegółowy Edytuj

Zakuty w zbroję i dzierżący młot bojowy Reinhardt rusza do napędzanej silnikami rakietowymi szarży przez pole bitwy i chroni swych sojuszników potężnym polem osłonowym.

Oficjalna strona Overwatch

Tło fabularne Edytuj

Waleczne serce Edytuj

Reinhardt Wilhelm uważa się za bohatera na miarę dawno minionej epoki i przestrzega w życiu rycerskiego kodeksu sławiącego odwagę, sprawiedliwość i męstwo.

Organizacja Overwatch została powołana do życia ponad trzydzieści lat temu, aby chronić ludzkość przed zagrożeniem ze strony zbuntowanych robotów. Reinhardt – wielokrotnie odznaczany żołnierz armii niemieckiej – wchodził w skład pierwotnej grupy szturmowej Overwatch. W jej szeregach położył kres słynnemu kryzysowi omnicznemu. Po zakończeniu działań zbrojnych Overwatch przekształcono w międzynarodową organizację pokojową, a Reinhardt stał się jednym z najbardziej oddanych zwolenników jej nowej misji.

Niezwykły kodeks etyczny i osobowość sprawiły, że Reinhardt wzbudzał podziw zarówno u współpracowników, jak i przełożonych. Nigdy nie wahał się głośno wyrażać własnego zdania. Był najzagorzalszym zwolennikiem Overwatch, ale w razie potrzeby również jej najsurowszym krytykiem. Nie pozwolił nikomu zapomnieć, że Overwatch została stworzona ze wzniosłych pobudek i miała służyć szczytnym celom.

Dosłużywszy niemal do sześćdziesiątki, został przymusowo odsunięty od udziału w akcjach bojowych. Zakończenie czynnej służby bardzo przygnębiało Reinhardta. Czuł się bezużyteczny. Obawiał się, że dni jego chwały przeminęły bezpowrotnie. Nastały jednak mroczne czasy, a wobec Overwatch coraz częściej wysuwano zarzuty korupcji i działalności sprzecznej z prawem. Reinhardt mógł tylko patrzeć – zupełnie bezradny – jak idea, której poświęcił życie, okryta hańbą składa broń.

Upadek Overwatch Edytuj

Overwatch została w końcu oficjalnie rozwiązana, ale Reinhardt nie zamierzał siedzieć z założonymi rękami. Gdy świat ponownie pogrążył się w chaosie, bohater raz jeszcze przywdział pancerz krzyżowca. Poprzysiągł walczyć o sprawiedliwość w Europie wzorem średniowiecznych rycerzy. Przyświeca mu idea obrony niewinnych i podbicia ludzkich serc i umysłów obietnicą lepszej przyszłości. Podobnie uczynił, kiedy to wraz z Brigitte odwiedził miasto duchów, które zostało całkowicie opanowane przez organizację Smoków. Chcąc obronić mieszkańców lokacji przed grabieżcami, Reinhardt stanął do walki z ich wodzem. Podczas pojedynku został poważnie zraniony i wyśmiany, co skłoniło go do ubrania zbroi i ponownego zaatakowania przeciwników. Skutecznie pokonując wrogów, mężczyzna został okrzyknięty przez mieszkańców bohaterem, a z młodej Hanny zrobiła się wielka fanka „pogromcy Smoków”.

Zdolności Edytuj

Młot Rakietowy Młot Rakietowy
Młot Rakietowy Reinhardta to niezwykle skuteczna broń do walki wręcz. Z każdym zamaszystym ciosem zadaje przeciwnikom dotkliwe obrażenia.
LPM.pngRTPS3 R2.png
Pole Osłonowe Pole Osłonowe
Reinhardt wytwarza przed sobą rozległą osłonę energetyczną, która może pochłonąć znaczne obrażenia, zanim zostanie zniszczona. Osłona chroni również jego towarzyszy, ale podczas jej podtrzymywania Reinhardt nie może atakować.
PPM.pngLTPS3 L2.png
Szarża Szarża
Reinhardt szarżuje naprzód w linii prostej, chwytając wrogów znajdujących się na jego drodze. Jeśli zderzy się z murem, pochwyceni przeciwnicy odnoszą dotkliwe obrażenia.
⇧ ShiftLBPS3 L1.png
Ogniste Uderzenie Ogniste Uderzenie
Smagając młotem rakietowym, Reinhardt może wystrzelić przed siebie ognisty pocisk, który przebija trafionych wrogów i zadaje im obrażenia.
ERBPS3 R1.png
Zdruzgotanie Zdruzgotanie
Reinhardt wali w ziemię swym młotem rakietowym i wywołuje falę uderzeniową, która powala wszystkich przeciwników znajdujących się przed nim oraz zadaje im obrażenia.
QYTrójkąt (PS).png

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Reinhardt osiągnięcia tarcza dla was, serdeńka!.png Tarcza dla was, serdeńka! Zablokuj 8000 punktów obrażeń Polem Osłonowym Reinhardta w Szybkiej grze/Rywalizacji, nie umierając. Reinhardt graffiti piksel.png
Reinhardt osiągnięcia błyskawica, ziemia i ogień.png Błyskawica, Ziemia i Ogień Po Zdruzgotaniu traf wroga Ognistym Uderzeniem i Szarżą Reinhardta w Szybkiej grze/Rywalizacji. Reinhardt graffiti osiągnięcia słodziak.png

Występy Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Cyfrowe komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W „Reaktywacji” okazało się, że numer identyfikacyjny Reinhardta to 3945_47.
  • Reinhardt jest najstarszym i najwyższym bohaterem dostępnym w grze.
  • 1 kwietnia 2017 po wybraniu Reinhardta i napisaniu czegoś na czacie meczu, czat automatycznie dodawał po naszym wpisie trzy wykrzykniki i jedną z kwestii Reinhardta.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki