FANDOM

Rozjemca (ang. Peacekeeper) – zdolność McCree, dostępna pod LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2.

Opis Edytuj

McCree wystrzeliwuje pociski zadające 25-75 punktów obrażeń. Rozjemca ma 6 pocisków w jednym magazynku i po ich wykorzystaniu musi się przeładować. Oddaje 2 pociski na sekundę.

McCree może wystrzelić alternatywnie. W ciągu 0.85 sekundy wystrzeliwuje cały magazynek (ok. 0.145 sekundy zajmuje wystrzał jednego pocisku), z czego jeden trafiony strzał zada 20-47 pkt. obrażeń.

McCree wystrzeliwuje z rozjemcy, swojego wiernego, sześciostrzałowego rewolweru. Może go również błyskawicznie przeładować, aby w mgnieniu oka wystrzelać cały bębenek.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 26 lipca 2016 Opis: Zasięg został zmniejszony o 10 metrów; częstotliwość alternatywnego strzału zwiększono o 15%.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Obrażenia są teraz w pełni zachowane na większym dystansie, lecz zmniejszone w przypadku strzałów na najdalsze dystanse.
  • Overwatch emblem black 14 czerwca 2016 Opis: Zmniejszono obrażenia z 70 do 45 punktów zdrowia; zmniejszono czas przeładowania z 0,75 do 0,3 sekund.
  • Overwatch emblem black 21 kwietnia 2016 (beta) Opis: Zmniejszono czas pomiędzy oddawanym strzałem z 0,75 do 0,3 sekund.
  • Overwatch emblem black 9 listopada 2015 (beta) Opis: Zmniejszono obrażenia zadawane na większych dystansach.

Zobacz też Edytuj