FANDOM

Insurekcja (wszyscy) – tryb gry „Overwatch”, który jest dostępny z salonu gier. Powstał specjalnie z okazji Insurekcji i zastąpił na ten czas tryb bez ograniczeń.

Opis Edytuj

W trybie „insurekcji (wszyscy)” grupa szturmowa Overwatch zostaje wysłana, aby wyzwolić King's Row z rąk Sektora Zero. W pierwszej kolejności zespół musi zhakować trzy punkty kontrolne, napotykając przy tym opór ze strony Szturmowników i Eksterminatorów. Po pomyślnie wykonanym zadaniu samolot zrzuca bohaterom ładunek, który musi się naładować, aby ruszyć. Problemem stają się przeciwnicy, do których dołączają Siekacze, Wybuchacze i B73-SZ, starający się zniszczyć wagonik. Gdy ten osiągnie odpowiedni procent naładowania, zespół musi dostarczyć go do wrót opancerzonej lokacji, gdzie ten wybuchem pozwala bohaterom dostać się do środka. Tam natrafiają na potężną siłę oporu przeciwnika, a ich głównym celem staje się zniszczenie niełatwych wrogów, jakich są cztery roboty OR14-SZ.

Tryb „insurekcji (wszyscy)” posiada swoje unikalne zasady:

  • Maksymalna ilość graczy to cztery.
  • Dostępne mapy: King's Row.
  • Zwycięstwo zostaje osiągnięte poprzez zrealizowanie standardowych celów na mapie.

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do „insurekcji”, ten tryb pozwala wybrać czterech dowolnych bohaterów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki