FANDOM

Zemsta dr. Złomensteina (ang. Junkenstein's Revenge) – jeden z wielu trybów gry „Overwatch”, który jest dostępny z salonu gier.

Powstał specjalnie z okazji wydarzenia sezonowegoHalloweenowej Grozy 2017.

Opis Edytuj

Czterech wędrowców, śmiałków postanawia obronić wrota Adlersbrunn przed podstępnym doktorem Złomensteinem, który chce się zemścić na wszystkich, którzy go wyśmiewali. W tym celu wysyła armię Złomników – inteligentnych robotów z jednym celem – zniszczeniem bram. Kiedy ci zostają pokonani, na polu bitwy pojawia się potężna istota określana mianem Żniwiarza, lecz jego pokonanie nie stanowi końca przygody bohaterów. Następnie muszą się zmierzyć z największym dziełem naukowca, potworem Złomensteina a także z Zaklinaczką i zaraz po tym z tytułowym doktorem. Po pozbyciu się zagrożenia może się wydawać, że to koniec przygody bohaterów, lecz wtedy pojawia się największy sojusznik wroga – Wiedźma, która wskrzesza pokonanych i daje im drugą szansę na walkę.

Tryb „zemsty dr. Złomensteina” posiada swoje unikalne zasady:

  • Maksymalna ilość graczy to cztery.
  • Dostępne mapy: Adlersbrunn.
  • Dostępni bohaterowie Ana, Hanzo, McCree, Żołnierz-76.
  • Zwycięstwo zostaje osiągnięte poprzez pokonanie doktora Złomensteina i jego sprzymierzeńców.

W zależności od wybranego poziomu trudności rozgrywki, sztuczna inteligencja przeciwników sprawia, że stają się oni trudniejsi do pokonania.

Niski poziom trudności
Symbol normalnego
poziomu trudności
Średni poziom trudności
Symbol wysokiego
poziomu trudności
Ekspercki poziom trudności
Symbol eksperckiego
poziomu trudności
Legendarny poziom trudności
Symbol legendarnego
poziomu trudności

Ciekawostki Edytuj