FANDOM

Samonaprawa (ang. Self-Repair) – zdolność Bastiona, dostępna pod PPM, XB LT, PS3 L2.

Opis Edytuj

Bastion odnawia 25% punkty życia na sekundę. Może je odnawiać przez maksymalnie 4.5 sekundy. W tym czasie może się poruszać, ale nie może atakować. Po wykorzystaniu całego ładunku Samonaprawa ma 7.5 sekund odnowienia. Zdolność może być użyta niezależnie od konfiguracji.

Bastion regeneruje się, jednak podczas naprawy nie może korzystać z broni.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 21 marca 2017 Opis:  Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyłączenie zdolności Samonaprawy Bastiona w menu ustawień Gry dowolnej; naprawiono błąd uniemożliwiający wywoływanie animacji chodu Bastiona podczas używania Samonaprawy.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Teraz można korzystać z tej zdolności w ruchu; odnoszenie obrażeń nie przerywa już działania zdolności; dodano nowy wskaźnik zasobów. Będzie on wykorzystywał zapas energii przy aktywnej samonaprawie i ładował się po jej wyłączeniu.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Zdolność leczy 25% całkowitej wartości zdrowia na sekundę zamiast stałej liczby punktów zdrowia.

Zobacz też Edytuj