FANDOM

Znerfcie to!

Samozniszczenie (ang. Self-Destruct) – superzdolność mecha D.Vy, dostępna pod QYTrójkąt (PS).png.

Opis Edytuj

D.Va katapultuje się ze swojego mecha, który eksploduje po 3 sekundach. Zadaje on 1000 punktów obrażeń na obszarze 20 metrów, a wraz z rosnącą odległością punkty obrażeń są zmniejszane. Po użyciu Samozniszczenia D.Va porusza się w trybie Pilota.

Gracz, który gra D.Vą oraz przeciwnicy podczas aktywacji samozniszczenia usłyszą „Znerfcie to!”, natomiast sojusznicy usłyszą „Włączam odliczanie do samozniszczenia!”.

D.Va katapultuje się ze swojego mecha i włącza tryb autodestrukcji reaktora, którego wybuch zadaje ogromne obrażenia pobliskim przeciwnikom.

Ciekawostki Edytuj

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black.png 11 października 2016 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał D.Vie docieranie do niezamierzonych punktów na kilku mapach po skorzystaniu z Samozniszczenia.
  • Overwatch emblem black.png 19 lipca 2016 Opis: Zmniejszono koszt użycia superzdolności o 15%; skrócono opóźnienie przed wybuchem z 4 do 3 sek; wybuch już nie zadaje obrażeń D.Vie, która go aktywowała.
  • Overwatch emblem black.png 25 marca 2016 (beta) Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał D.Vie wezwać mecha po samozniszczeniu.
  • Overwatch emblem black.png 18 lutego 2016 (beta) Opis: Koszt superzdolności generuje teraz bierny efekt, kiedy D.Va jest martwa lub jej mech zostanie zniszczony.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki