FANDOM

Sezon I – pierwszy sezon trybu rywalizacji, który rozpoczął się od patcha 28 czerwca 2016 roku i zakończył się 18 sierpnia 2016 roku.

Tematem przewodnim sezonu pierwszego było Ilios.

Opis Edytuj

Dwie sześcioosobowe drużyny stają naprzeciw siebie i w zależności o mapy muszą przejąć odpowiednią ilość punktów kontrolnych bądź przetransportować specjalny ładunek w wyznaczone miejsce. Ranga umiejętności będzie rosła lub spadała po każdym zwycięstwie, lub porażce, w zależności od wielu czynników takich jak wyniki graczy oraz umiejętności innych uczestników meczu.

Format Edytuj

  • Mapy typu szturm:
    • Dwie sześcioosobowe drużyny stają naprzeciw siebie, losowo przydzielani przy pierwszym meczu do drużyny atakującej bądź broniącej. Przeciwnicy są dobierani wedle podobnych osiągnięć i zdolności.
    • Oba zespoły otrzymują 10 minut na osiągnięcie celu na mapie.
    • Postęp przejmowania punktu jest podzielony na trzy części po 30%. Osiągnięcie każdego z nich jest pewnego rodzaju zabezpieczeniem, które nigdy nie zmaleje.
    • Po osiągnięciu wszystkich celów przez pierwszą drużynę, typy drużyn są zamieniane i kolejny mecz przydzieli drużynę atakującą do obrony, a broniącą do ataku.
    • Jeśli pierwsza drużyna nie przejmie punktu kontrolnego, przeciwna drużyna będzie miała za zadanie przejąć go tylko do tego miejsca, który będzie świecił się na złoto. Gdy uda im się to uczynić, wygrywają — w przeciwnym razie wygrywa pierwsza drużyna.
    • Jeśli obie drużyny osiągną ostatni punkt kontrolny, nastąpią kolejne rundy, w których wykorzystywany będzie pozostały czas. Jeśli czas jest krótszy niż dwie minut, zostanie on zwiększony do dwóch minut. Gdy obie drużyny przejmą ostatni punkt, nastąpi decydujące starcie.
    • Statystki zostaną zaktualizowane po wyświetleniu wyniku, który ukazuje się po zakończeniu meczu.
  • Mapy typu eskorta:
    • Jeśli pierwsza drużyna nie dostarczy ładunku do punktu kontrolnego, przeciwna drużyna będzie miała za zadanie przepchać ładunek kawałek dalej od tego miejsca, który będzie świecił się na złoto. Gdy uda im się dopchnąć do tego miejsca pojazd, wygrywają — w przeciwnym razie wygrywa pierwsza drużyna.
    • Jeśli obie drużyny osiągną ostatni punkt kontrolny, nastąpi decydujące starcie.
  • Mapy typu kontrola:
    • Pierwsze trzy mecze będą używać kolejnych wariantów map, natomiast dwa ostatnie rozgrywane w przypadku podobnego wyniku, będą wybierane losowo.
  • Mapy typu szturm/eskorta:

Rangi umiejętności Edytuj

Po rozegraniu dziesięciu meczów kwalifikacyjnych, gracze zostają przydzieleni do rangi odpowiadającą ich umiejętnościom. Z każdą wygraną, ranga będzie w odpowiednio wzrastać, a z przegraną spadać. Wartość przydzielonych punktów zależy od dwóch czynników: własnych osiągnięć gracza oraz umiejętności pozostałej drużyny. Tym samym współpraca drużynowa i zwycięstwo sprawiają, że punktów przydzielonych będzie więcej, aniżeli drużyna by wygrała, lecz gracz grałby samotnie.

Symbole rang Edytuj

Season I - Rank I.svg
Season I - Rank II.svg
Season I - Rank III.svg
Season I - Rank IV.svg
Season I - Rank V.svg
Od 1 do 10 Od 11 do 20 Od 21 do 30 Od 31 do 40 Od 41 do 50
Season I - Rank VI.svg
Season I - Rank VII.svg
Season I - Rank VIII.svg
Season I - Rank IX.svg
Season I - Rank X.svg

Dostępne mapy Edytuj

Szturm Edytuj

Hanamura.jpg
HanamuraJaponia
Świątynia Anubisa.jpg
Świątynia AnubisaEgipt
Zakłady Volskaya Industries.jpg
Zakłady Volskaya IndustriesRosja

Eskorta Edytuj

Dorado.jpg
DoradoMeksyk
Droga 66.jpg
Droga 66Stany Zjednoczone
Posterunek Gibraltar.jpg
Posterunek: GibraltarGibraltar

Kontrola Edytuj

Ilios.jpg
IliosGrecja
Nepal.jpg
NepalHimalaje
Wieża Lijiang.jpg
Wieża LijiangChiny

Szturm/Eskorta Edytuj

King's Row.jpg
King's RowLondyn
Hollywood.jpg
HollywoodLos Angeles
Numbani.jpg
NumbaniNigeria

Nagrody Edytuj

Wraz z zakończeniem sezonu wszyscy uczestnicy otrzymają specjalne nagrody:

  • Każdy gracz za rozegranie 10 meczów w sezonie otrzyma graffiti „bohater 1. sezonu” i portret „uczestnik 1. sezonu”.
  • Najlepszych 500 graczy na każdej platformie otrzyma dodatkowo specjalną ikonę gracza oraz animowane graffiti „bohater 1. sezonu”. Wystarczy wejście do Top 500 graczy, a nie utrzymanie pozycji w nim.

Dodatkowo gracze otrzymają odpowiednią ilość punktów rywalizacji w zależności od uzyskanej pod koniec sezonu rangi.

Ilość Opis
10 punktów rywalizacji Osiągnięta ranga od 0 do 39.
300 punktów rywalizacji Osiągnięta ranga od 65 wzwyż.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Sezon I (2016)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki