FANDOM

Strzała Soniczna (ang. Sonic Arrow) – zdolność Hanzo, dostępna pod LS, XB LB, PS3 L1.

Opis Edytuj

Hanzo wystrzeliwuje strzałę, która przyczepia się do powierzchni, wrogów oraz wrogich barier. Przeciwnicy znajdujący w zasięgu 10 metrów od strzały i niebędący normalnie widoczni, będą oznaczeni czerwoną powłoką, co umożliwi zobaczenie wroga przez ściany. Działa również dla sojuszników.

Sonar działa przez 10 sekund, po jego użyciu ma 20 sekund odnowienia. Użycie zdolności sprawi, że strzała soniczna zastąpi normalną strzałę i po jej wystrzeleniu zada takie same obrażenia jak normalna strzała.

Hanzo używa strzały wyposażonej w sonar. Przeciwnicy znajdujący się w jej zasięgu zostają oznaczeni, co sprawia, że Hanzo i jego sojusznikom łatwiej ich namierzyć i dopaść.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 11 października 2016 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie Strzały Sonicznej Hanzo po wybraniu jej.
  • Overwatch emblem black 13 września 2016 Opis: Naprawiono błąd ze strzałą Hanzo.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Zwiększono maksymalną prędkość pocisków o 30%; zmniejszono wielkość strzał o 33%.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Strzała może wbijać się we wrogie cele, bariery i osłony oraz przemieszczać razem z nimi.

Zobacz też Edytuj