FANDOM

Strzałka Usypiająca (ang. Sleep Dart) – zdolność Any, dostępna pod LS, XB LB, PS3 L1.

Opis Edytuj

Ana w ciagu 0.5 sekundy wystrzeliwuje strzałkę, która uśpi trafionego przeciwnika. Uśpienie powoduje, że wrogi bohater leży przez 5.5 sekundy na ziemi, nie mogąc się poruszyć, czy też użyć zdolności. Jeśli zostanie zaatakowany, ocknie się w ciągu 0.5 sekundy. Sama strzałka zadaje 5 punktów obrażeń.

Wystrzelenie strzałki zajmuje 0.5 sekundy i nie może zostać przerwane. Po użyciu ma 12 sekund odnowienia.

Ana wystrzeliwuje strzałkę z broni podręcznej i pozbawia przeciwnika przytomności (chociaż każde zadane mu obrażenia spowodują, że się ocknie).

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli trafi się strzałką we wrogą Farę używającą Salwy, Ana wypowie kwestię „Sprawiedliwości przydałaby się drzemka.”, będącą odniesiem do kwestii Fary wypowiadanej w czasie używania superzdolności.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 26 lipca 2016 Opis: Przeciwnicy uśpieni Strzałką Usypiającą Any po otrzymaniu obrażeń nie będą wstawać od razu (czas wstania wynosi teraz 0.5 sekundy).

Zobacz też Edytuj