FANDOM

Prawdziwym wrogiem ludzkości jest chaos.

Symmetra – jedna z bohaterek gry Overwatch.

Opis szczegółowy Edytuj

Symmetra wykorzystuje emiter wiązek stałoświetlnych, by eliminować przeciwników, chronić sojuszników, tworzyć teleportery i rozstawiać wyposażone w działka cząsteczkowe wieżyczki strażnicze.

Oficjalna strona Overwatch

Tło fabularne Edytuj

Symmetra zakrzywia rzeczywistość w pełnym tego słowa znaczeniu. Dzięki manipulacji stałoświetlnymi konstruktami kształtuje świat wedle woli. Jej pragnieniem jest stworzenie idealnego społeczeństwa.

Po zakończeniu kryzysu omnicznego korporacja Vishkar z południowych Indii rozpoczęła mozolny proces budowy nowych miast. Jej celem było stworzenie samowystarczalnych osiedli dla pozbawionej domów ludność. Jedna z takich metropolii – Utopaea – powstała przy użyciu radykalnej technologii stałoświetlnej. Dzięki niej architechowie mogli w mgnieniu oka kształtować ulice, budynki użyteczności publicznej i domy mieszkalne.

Satya Vaswani została wysłana do akademii architechów, kiedy odkryto u niej talent do manipulacji światłem. Opuściła slumsy i rozpoczęła edukację w pod czujnym okiem korporacji Vishkar. Już nigdy nie miała wrócić do domu. Samotna i odizolowana od swojego środowiska i rówieśników, Satya poświęciła się bez reszty nauce i treningowi. Szybko opanowała szereg zastosowań niezwykłej technologii i stała się jedną z najlepszych uczennic w swojej grupie. Satya podchodziła do manipulacji stałoświetlnej inaczej niż rówieśnicy, których konstrukcje były bardziej wyuczone i schematyczne. Ona zaś tkała swoje dzieła lekko i z gracją, na podobieństwo ruchów zaczerpniętych z tradycyjnego tańca pochodzącego z jej ojczystych stron.

Choć była jednym z najbardziej utalentowanych architechów Utopaei, korporacja Vishkar dostrzegła w jej umiejętnościach znacznie większy potencjał. Satya otrzymała przydomek „Symmetra” i rozpoczęła karierę tajnej agentki. Na zlecenie Vishkar wykonywała misje na całym świecie, by utrzymać przewagę korporacji na scenie przemysłowej i rozszerzać zasięg jej wpływów na nowe kraje.

Symmetra wierzy, że działa na rzecz wyższego dobra i ładu społecznego. Czasem jednak zastanawia się, czy kontrola i porządek, których tak bardzo pragnie, to w istocie najlepsza droga dla ludzkości.

Zdolności Edytuj

Projektor Fotonowy Projektor Fotonowy
Broń Symmetry emituje wiązkę krótkiego zasięgu, która namierza pobliskiego przeciwnika i zadaje mu ciągłe obrażenia, zwiększające się tym bardziej, im dłużej wiązka pozostaje wymierzona w dany cel. Projektor może również wyzwolić kulę naładowanej energii, która zadaje znaczne obrażenia.
LPM.png/PPM.pngRT/LTPS3 R2.png/PS3 L2.png
Wieżyczka Strażnicza Wieżyczka Strażnicza
Symmetra rozstawia niewielką wieżyczkę, która automatycznie ostrzeliwuje znajdujących się w jej zasięgu przeciwników pociskami spowalniającymi. Na polu bitwy może znajdować się kilka wieżyczek jednocześnie.
⇧ ShiftLBPS3 L1.png
Bariera Fotonowa Bariera Fotonowa
Symmetra wytwarza ruchomą barierę, która pochłania obrażenia, posuwając się naprzód.
ERBPS3 R1.png
Teleporter Teleporter
Symmetra umieszcza na swojej aktualnej pozycji odbiornik teleportacyjny, połączony z nadajnikiem teleportacyjnym w punkcie startowym swojej drużyny. Sojusznicy mogą błyskawicznie przemieszczać się między nadajnikiem i odbiornikiem, co umożliwia im szybki powrót do walki, jeśli zostaną pokonani.
QYTrójkąt (PS).png
Generator Osłon Generator Osłon
Symmetra rozstawia generator osłon o dużym zasięgu, który zapewnia zwiększoną ochronę całej drużynie.
QYTrójkąt (PS).png

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Symmetra osiągnięcia myjnia.png Myjnia Traf wroga jednocześnie 6 wiązkami jako Symmetra w Szybkiej grze/Rywalizacji. Symmetra graffiti osiągnięcia piksel.png
Symmetra osiągnięcia wielkie teleportowanie.png Wielkie teleportowanie Jako Symmetra teleportuj 20 graczy podczas jednego meczu w Szybkiej grze/Rywalizacji. Symmetra graffiti osiągnięcia słodziak.png

Występy Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Cyfrowe komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Symmetra może postawić tylko 6 wieżyczek na mapie, pomimo tego, że oficjalny opis początkowo podawał większą liczbę.
  • Symmetra jest pierwszą postacią, która otrzymała rework.
  • Symmetra choruje na autyzm.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki