FANDOM

Szmelcownica (ang. Scrap Gun) – zdolność Wieprza, dostępna pod LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2.

Opis Edytuj

Wieprzu wystrzeliwuje pociski na szerokim obszarze, zadające razem 225 punktów obrażeń. Oddaje jeden wystrzał na sekundę. Szmelcownica ma 4 pociski w magazynku i ich wykorzystaniu musi się przeładować.

Wieprzu może użyć alternatywnego strzału i wystrzeli wtedy kulę, która po przebyciu 8 metrów detonuje się i atakuje pociskami tak jak w głównym wystrzale. Sama kula zadaje 50 punktów obrażeń.

Szmelcownica Wieprza wystrzeliwuje na krótką odległość kawałki metalu w postaci potężnej salwy o dużym rozrzucie. Może też strzelać kulami kartaczowymi o nieco większym zasięgu, które po trafieniu eksplodują metalowymi odłamkami.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 20 czerwca 2017 Opis: Zmniejszono obrażenia pocisków o 33%; zwiększono szybkostrzelność o 30%; zwiększono pojemność magazynka z 4 do 5.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Zmniejszono rozrzut o 20%.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który utrudniał prowadzenie celnego ostrzału atakiem alternatywnym Szmelcownicą Wieprza.

Zobacz też Edytuj