FANDOM

Szturm
Szturm (ang. Assault) – jeden z czterech typów map dostępnych w „Overwatch”.

Opis Edytuj

Na mapach szturmu walczą ze sobą dwie sześcioosobowe drużyny. Atakujący walczą o zajęcie kilku celów, natomiast obrońcy starają się odpierać ataki do chwili, kiedy upłynie wyznaczony czas.

Mapy Edytuj

Hanamura
Kolonia księżycowa Horyzont
Świątynia Anubisa
Zakłady Volskaya Industries

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Osiągnięcia blokada Blokada Wygraj w obronie w trybie „Przejęcie punktu” bez utraty żadnego celu w Szybkiej grze/Rywalizacji. Osiągnięcia graffiti więzienie stanowe
Osiągnięcia podwójne przejęcie Podwójne przejęcie Zajmij oba cele na mapie w trybie „Przejęcie punktu”, nie ginąc, w Szybkiej grze/Rywalizacji. Osiągnięcia graffiti obcy

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 10 października 2017 Opis: Pasek postępów podczas zajmowania punktu jest podzielony na trzy segmenty, które zapełniają się barwami drużyny zajmującej cel. Po zapełnieniu każdego segmentu zostanie odtworzona animacja i komunikat dźwiękowy. Dodatkowo liczba obrońców przebywających przy celu będzie wyświetlana razem z liczbą atakujących, tuż pod paskiem postępów.

  • Overwatch emblem black 20 czerwca 2017 Opis: Mapa kolonia księżycowa Horyzont została dodana do gry.
  • Overwatch emblem black 27 kwietnia 2017 Opis: Na mapach typu szturm i szturm/eskorta w trybie rywalizacji drużyny muszą zająć cel w przynajmniej 33%, zanim aktywuje się system rozstrzygający.
  • Overwatch emblem black 17 kwietnia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który mógł powodować niedokładne zliczanie wyników przy rozstrzyganiu remisu na podstawie procentowych wartości zajmowania punktów na mapach typu szturm i szturm/eskorta w trybie rywalizacji.
  • Overwatch emblem black 11 kwietnia 2017 Opis:  Do map w trybach Szturm i Szturm/Eskorta dodano system śledzenia, który pozwala rozstrzygać o wyniku w zależności od postępów w przejmowaniu celu.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Naprawiono błąd dźwięku, który sprawiał, że ton dźwięku zajmowania punktu nie wzrastał w miarę postępów zajmowania.
  • Overwatch emblem black 2 sierpnia 2016 Opis: Skrócono czas na zebranie drużyn w kolejnych rundach na mapach typu szturm w trybie rywalizacji.

Zobacz też Edytuj