FANDOM

SzturmEskorta
Szturm/Eskorta lub Hybryda (ang. Hibrid) – jeden z czterech typów map dostępnych w „Overwatch”.

Opis Edytuj

Na mapach szturmu/eskorty walczą ze sobą dwie sześcioosobowe drużyny. Atakujący najpierw przejmują ładunek, a potem eskortują go do punktu docelowego, natomiast obrońcy starają się ich powstrzymać, zanim upłynie czas.

Mapy Edytuj

Eichenwalde
King's Row
Hollywood
Numbani

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Osiągnięcia nie dotykać Nie dotykać Nie pozwól atakującej drużynie dotknąć ładunku przez 1 min. w Szybkiej grze/Rywalizacji. Osiągnięcia graffiti nic z tego
Osiągnięcia podróże małe i duże Podróże małe i duże Wygraj co najmniej po jednym meczu w Szybkiej grze/Rywalizacji na 12 różnych mapach. Osiągnięcia graffiti gl hf

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 27 kwietnia 2017 Opis: Na mapach typu szturm i szturm/eskorta w trybie rywalizacji drużyny muszą zająć cel w przynajmniej 33%, zanim aktywuje się system rozstrzygający.
  • Overwatch emblem black 17 kwietnia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który mógł powodować niedokładne zliczanie wyników przy rozstrzyganiu remisu na podstawie procentowych wartości zajmowania punktów na mapach typu szturm i szturm/eskorta w trybie rywalizacji.
  • Overwatch emblem black 11 kwietnia 2017 Opis: Do map w trybach Szturm i Szturm/Eskorta dodano system śledzenia, który pozwala rozstrzygać o wyniku w zależności od postępów w przejmowaniu celu.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Zmieniona czas odrodzenia na mapach.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Mapa Eichenwalde została dodana do gry.
  • Overwatch emblem black 2 sierpnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał na mapach z ładunkiem poprawne odtwarzanie muzyki sygnalizującej, że pozostało 30 sekund.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że muzyka odtwarzana podczas zbliżania się ładunku do punktu docelowego grała nawet po zakończeniu meczu.
  • Overwatch emblem black 6 lipca 2016 Opis: Naprawiono błąd, który nie odgrywał muzyki podczas dogrywki w trybie eskortowania i ataku, jeżeli ładunek zbliżał się do celu.
  • Overwatch emblem black 22 marca 2016 (beta) Opis: Pasek postępu ładunku pokazuje teraz punkty kontrolne oraz odległość do nich.

Zobacz też Edytuj