FANDOM

Szybka gra (ang. Quick Play) – jeden z wielu trybów gry „Overwatch”, który jest dostępny bezpośrednio z menu wyboru gry.

Opis Edytuj

W trybie szybkiej gry, dwie sześcioosobowe drużyny stają naprzeciw siebie i w zależności od typu mapy – szturm, eskorta, kontrola i szturm/eskorta – muszą przejąć odpowiednią ilość punktów kontrolnych, bądź przetransportować specjalny ładunek w wyznaczone miejsce. System łącząc graczy, stara się dobierać ich według podobnego poziomu i umiejętności, aby walki były równe.

Jeśli gracz opuści grę, system automatycznie zacznie poszukiwać innego gracza, który wypełniłby rozgrywkę. W przypadku, jeśli mecz zostanie opuszczony z powodu problemów serwera lub połączenia, gracz będzie miał krótką chwilę na ponowne dołączenie do meczu, jeśli jednak ten zostanie opuszczony dobrowolnie, możliwości powrotu nie będzie. Punkty doświadczenia zdobyte podczas opuszczonej rozgrywki również nie zostaną przyznane.

Zapasowy gracz w przypadku przegranej jego drużyny nie zyska znaczniej straty, lecz zostanie wynagrodzony punktami doświadczenia z wypełnienie drużyny. Jeśli system jednak nie podoła odnaleźć odpowiednich graczy, mecz zostanie przerwany. W przypadku gdy cała drużyna opuści rozgrywkę, zwycięzca automatycznie zostanie drugi zespół.

Punkty doświadczenia Edytuj

Ranga umiejętności będzie rosła lub spadała po każdym zwycięstwie, lub porażce, w zależności od wielu czynników takich jak wyniki graczy oraz umiejętności innych uczestników meczu.

Informacja Przyznawane punkty doświadczenia
Pierwsze zwycięstwo dnia 1.500PD
Wygrana 500PD
Ukończenie meczu 250PD
Czas trwania meczu 200PD za każdą minutę
Kolejny mecz 200PD
Złoty medal 150PD
Srebrny medal 100PD
Brązowy medal 50PD
Powrót 400PD
Ekipowy bonus +20%PD
Opuszczenie meczu -75%PD

Ciekawostki Edytuj

  • Tryb szybkiej gry jest obecnie najpopularniejszym trybem gry w „Overwatch”, w którego gracze grają głównie z powodu wysokich wartość przyznawanych punktów doświadczenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki