FANDOM

Blizzard-icon.png Ta strona zawiera treści z oficjalnej strony gry będące na licencji Creative Commons. Zobacz oryginał i autorów.

Tapiseria Overwatch: Wędrówka Winstona na Zachód – oficjalny dziennik opublikowany 24 stycznia 2017 roku[1].

Opis Edytuj

99HJSY40ZUR51484952868377.jpg

Aby uczcić Rok Koguta układamy się do snu i słuchamy bajki wraz z naszym puchatym maluchem. Wędrówka Winstona na Zachód, uchwycona w zapierającej dech w piersiach tapiserii autorstwa Shishio, opowiada jedną z najstarszych i najbardziej cenionych historii ze Wschodu oczami naszego ulubionego małpiego naukowca.

Od najmłodszych lat Winston odznaczał się ogromną ciekawością świata. Choć najbardziej fascynowały go cuda nauki, miał również słabość do historii, a szczególnie do opowieści przekazywanych z pokolenia na pokolenie.
Doktor Harold Winston, badacz w kolonii księżycowej, który niezwykle dbał o szkolenie i edukację naszej małpki, rzucił jej wyzwanie przeczytania uwielbianej przez miliardy osób historii sprzed kilkuset lat. Wędrówka na Zachód to obszerna opowieść, która unosi się między mitologiczną ziemią a wspaniałymi niebiosami i przedstawia potężne starcia bogów, bohaterów oraz demonów.
Naszego gorylka zaciekawił bohaterski mnich Tang Sanzang oraz grupa jego uczniów, którzy wyruszyli w celu odkupienia swych win. Znajdowali się wśród nich demoniczny prosiak Zhu Bajie, stary generał Sha Wujing i, oczywiście, psotny Małpi Król Sun Wukong.
W każdy Księżycowy Nowy Rok Winston przypomina sobie dni swojej młodości. Dorastanie w kolonii księżycowej nie było łatwe, ale zdarzały się tam przyjemne chwile. Odkrywanie tej historii ze swoim mentorem już na zawsze pozostanie jednym z najważniejszych wspomnień Winstona.
PCQNGV3MBVQ41484886154200.jpg

Przypisy Edytuj

  1. https://playoverwatch.com/pl-pl/blog/20497961

Więcej z Fandomu

Losowa wiki