FANDOM

Ludzie... maszyny... wszyscy jesteśmy jednością ze Źrenicy. Patrząc na was, widzę przyszłość: ludzie i omnicy stojący ramię w ramię... zjednoczeni przez empatię... wspólne marzenia i nadzieje.

—Tekarta Mondatta, „Zlecenie

Tekarta Mondatta – omnik, który po kryzysie omnicznym doprowadził grupę wygnanych robotów na Himalaje i stworzył tam klasztor. Przyczynił się do narodzin pierwszych mnichów-robotów i ponownego pokoju między robotami a ludźmi.

Biografia Edytuj

Tekarta po kryzysie omnicznym doprowadził grupę wygnanych robotów na Himalaje i stworzył tam klasztor, dzięki któremu przyczynił się do narodzin pierwszych mnichów-robotów i ponownego pokoju między maszynami a ludźmi.

Tekarta został zamordowany przez Trupią Wdowę mimo ochrony w czasie przemowy przez strażników i Smugę. Wydarzenie to wstrząsnęło całym światem, gdyż miał on bardzo silny wpływ na kształtowanie przyszłości, będąc w stanie osiągnąć tak wiele dla społeczeństwa jako jeden ze znienawidzonych przez ludzi.

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Przypuszczalnie śmierć Tekarty spowodowała drugi kryzys omniczny, widoczny w krótkim filmie animowanym „Reaktywacja”.
  • Nazwa jego kryptonimu, podczas osłony to „Halo” – hasło, które odzwierciedlało jego pozycję religijną.
  • Jego nazwisko, wraz z Zenyattą, jest odniesieniem do Zenyatta Mondatta, albumu zespołu The Police.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki