FANDOM

Teleporter aktywny, otworzyłam przejście.

Teleporter – jedna z superzdolności Symmetry, dostępna pod QYTrójkąt (PS).png.

Opis Edytuj

Symmetra stawia teleporter połączony z pokojem odrodzeń. Sojusznicy, jak i sama Symmetra mogą się przenosić przez niego z pokoju odrodzeń, do miejsca, gdzie został postawiony. Teleportera można użyć 6 razy, zanim się dezaktywuje, lecz może on również zostać zniszczony przez przeciwników.

Gracz, który gra Symmetrą oraz sojusznicy po użyciu superzdolności usłyszą „Teleporter aktywny, otworzyłam przejście”, natomiast przeciwnicy nic nie usłyszą.

Symmetra umieszcza na swojej aktualnej pozycji odbiornik teleportacyjny, połączony z nadajnikiem teleportacyjnym w punkcie startowym swojej drużyny. Sojusznicy mogą błyskawicznie przemieszczać się między nadajnikiem i odbiornikiem, co umożliwia im szybki powrót do walki, jeśli zostaną pokonani.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black.png 20 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał Symmetrze umieszczanie Teleporterów i Generatorów Osłon w punkcie startowym swojej drużyny po zakończeniu pierwszej rundy meczu w Rywalizacji.
  • Overwatch emblem black.png 13 grudnia 2016 Opis: Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości z 200 do 50; zwiększono liczbę punktów osłony z 0 do 350.
  • Overwatch emblem black.png 17 marca 2016 (beta) Opis: Zwiększono czas ładowania superzdolności o 30%.
  • Overwatch emblem black.png 9 lutego 2016 (beta) Opis: Zmniejszono koszt superzdolności o 40%; Symmetra nie będzie już zdobywać energii superzdolności w czasie, kiedy Teleporter jest aktywny.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki