FANDOM

Translokator (ang. Translocator) – zdolność Sombry, dostępna pod E, XB RB, PS3 R1.

Opis Edytuj

Sombra rzuca marker, który odbija się od ścian i utrzymuje się przez 15 sekund. Następnie może ponownie użyć zdolności, by przenieść się w miejsce znajdowania się markera. Po użyciu ma 4 sekundy odnowienia.

Sombra rzuca marker nawigacyjny Translokatora. Później może natychmiast wrócić w miejsce, gdzie znajduje się marker, póki jest on aktywny (także w trakcie walki).

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 8 sierpnia 2017 Opis: Naprawiono błąd na mapie Anubis, który umożliwiał Sombrze dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Overwatch emblem black 27 lipca 2017 Opis: Naprawiono błąd, który pozwalał zadawać Sombrze obrażenia po aktywowaniu jej Translokatora.
  • Overwatch emblem black 21 marca 2017 Opis: Skrócono czas odnowienia z 6 do 4 sekund.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał zablokowanie Translokatora Sombry w powietrzu.
  • Overwatch emblem black 12 stycznia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał Sombrze na kilku mapach dostawanie się w niezamierzone miejsca.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd na mapie Posterunek: Gibraltar, który umożliwiał Sombrze dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.

Zobacz też Edytuj