FANDOM

Trening z SI (ang. Practice vs. AI) – jeden z wielu trybów gry „Overwatch”, który jest dostępny bezpośrednio z menu wyboru gry.

Opis Edytuj

W trybie gry przeciw SI, gracz dołącza do drużyny graczy kontrolowanych przez skrypt komputerowy (SI; Sztuczna Inteligencja) i staje naprzeciw drużyny z sześcioma komputerami i w zależności od typu mapy – szturm, eskorta, kontrola i szturm/eskorta – muszą przejąć odpowiednią ilość punktów kontrolnych, bądź przetransportować specjalny ładunek w wyznaczone miejsce.

SI automatycznie dobiera sobie bohaterów do gry ze zmniejszonej puli postaci składającej się z: Any, Bastiona, McCree, Lúcio, Torbjörna, Wieprza, Zenyatty, Żniwiarz i Żołnierza-76. W zależności od wybranego poziomu trudności rozgrywki, sztuczna inteligencja przeciwników sprawia, że stają się oni trudniejsi do pokonania.

Ciekawostki Edytuj

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że kierowany przez SI Wieprzu zaczynał się obracać po złapaniu celu Hakiem na Łańcuchu.
  • Overwatch emblem black 24 stycznia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał kierowanej przez SI Sombrze Hakowanie przez bariery; naprawiono błąd powodujący, że sterowany przez SI Torbjörn przestawał reagować po ustawieniu wieżyczki; naprawiono błąd, który uniemożliwiał kierowanemu przez SI Wieprzowi chwytanie wrogów za pomocą Haka na Łańcuchu przez Pole Osłonowe Reinhardta.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który wymuszał na graczach dołączanie do meczów podczas próby obserwowania gry znajomego.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Dodano Torbjörna jako bohatera SI; naprawiono błąd, który mógł powodować, że Bastion sterowany przez SI zacinał się i nieustannie leczył się w miejscu odrodzenia.
  • Overwatch emblem black 2 sierpnia 2016 Opis: Dodano Lúcia jako bohatera SI.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Dodano Anę jako bohatera SI.
  • Overwatch emblem black 28 czerwca 2016 Opis: Dodano McCree jako bohatera SI.