FANDOM

Zapinamy pasy i startujemy!
Wezwanie Mecha (ang. Call Mech) – superzdolność D.Vy, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

D.Va wzywa nowego mecha. Wówczas jej zdrowie jest maksymalnie uzupełniane. Jeżeli mech wyląduje na wrogu, zadaje mu 50 punktów obrażeń. Ta umiejętność może zostać naładowana poprzez pojedynczą eliminację.

D.Va podczas wzywania nowego mecha mówi: „Zapinamy pasy i startujemy!”, „Wszystkie układy sprawne” lub „MEKA aktywacja!”, a wszyscy sojusznicy i wrogowie słyszą losowo jedną z powyższych kwestii.

Jeśli pancerny kombinezon bojowy zostanie zniszczony, D.Va może przywołać nowego mecha i wrócić do walki.

Ciekawostki Edytuj

  • Po użyciu samozniszczenia, nie ważne czy ktoś został przez nie zabity, wezwanie mecha będzie od razu dostępne.
  • Kiedyś Wezwanie Mecha mogło być odbite przez Genjiego. Zadawało wtedy 50 obrażeń D.Vie i przerywało wzywanie mecha.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 27 lipca 2017 Opis: Naprawiono błąd zdolności Wezwanie Mecha D.Vy, który pozwalał zobaczyć ją wewnątrz maszyny, zanim postać do niej weszła.
  • Overwatch emblem black 15 listopada 2016 Opis: Zmniejszono koszt użycia superzdolności o 20%.
  • Overwatch emblem black 18 lutego 2016 (beta) Opis: Zmniejszono koszt użycia superzdolności o 20%.

Zobacz też Edytuj