FANDOM

Wieża Lijiang (ang. Lijiang Tower) – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się tryb kontroli.

Tło fabularne Edytuj

Lijiang concept art

Koncept mapy

W centrum miasta Lijang, rozciąga się gigantyczna wieża należąca do Lucheng Interstellar – chińskiej firmy zajmującej się przeszukiwaniem przestrzeni kosmicznej. Firma nadzorowała między innymi prace Koloni Kosmicznej „Horyzont”, którą zajmował się doktor Harold Winston.

Wygląd Edytuj

Wieża Lijiang posiada trzy bardzo różniące się od siebie punkty – pierwszym jest centrum sterowania, drugim nocny bazar, a trzecim ogród. Została ona wybudowana w sercu nowoczesnej chińskiej metropolii, której ulice są usiane sklepami, ogrodami, restauracjami i słynnymi nocnymi bazarami, gdzie o każdej porze dnia i nocy można kupić świeże produkty spożywcze z całego regionu. Sama wieża jest siedzibą jednej z najważniejszych firm supernowoczesnego chińskiego przemysłu kosmicznego – Lucheng Interstellar. Organizacja ta przez wiele lat była pionierem w swojej branży, a dziś wytycza nowe granice w eksploracji kosmosu.

Centrum sterowania Edytuj

Nocny bazar Edytuj

Ogród Edytuj

Wieża Lijiang zyskała ozdobioną wersję podczas premiery wydarzenia sezonowego, jakim był Rok Koguta. Na czas jego trwania, mapa miała odmieniony wygląd i panował na niej inny klimat. Na całej lokacji znajdowało się wiele chińskich ozdób, a w punktach startowych obu drużyn można było zauważyć lampki. W wielu miejsca zostały porozmieszczane lampiony, które nadawały klimat lokacji swoim oświetleniem.

Centrum sterowania Edytuj

Nocny bazar Edytuj

Ogród Edytuj

Warianty Edytuj

Wieża Lijiang posiada kilka innych wersji mapy, które są używane w innych trybach. W tym przypadku wszystkie trzy wersje używane są w trybie zdobądź flagę.

Wieża Lijiang (centrum sterowania)
Wieża Lijiang (nocny bazar)
Wieża Lijiang (ogród)

Ciekawostki Edytuj

  • Dokoła Centrum Kontroli można znaleźć plakaty Kolonii Kosmicznej „Horyzont”.
  • W Centrum Kontroli znajdują się trzy skafandry kosmiczne – jeden czerwony bez flagi, jeden niebieski z flagą USA i jeden zielony z flagą Numbani.
    • Czerwony skafander jest oznaczony imieniem „宏宇” (Hongyu), a na ścianie za skafandrem znajduje się napis „英雄不朽” (Bohaterowie nigdy nie umierają). Jest to oddanie czci Hongyu Wu, wielkiemu fanu Overwatch, który zginął próbując złapać złodzieja motocykla.
  • Na biurku, w Centrum Kontroli znajduje się zdjęcie doktora Harolda Winstona i młodego Winstona.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował przenikanie prezentacji zagrań przez dachy budynków.
  • Overwatch emblem black 15 listopada 2016 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał bohaterom dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Overwatch emblem black 5 kwietnia 2016 (beta) Opis: W ogrodach została powiększona sala kontrola; usunięto słupy w centrum sterowania i dodano dwie nowe ścianki.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Mapa Wieża Lijiang została dodana do gry.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki