FANDOM

Wieżyczka Strażnicza (ang. Sentry Turret) – zdolność Symmetry, dostępna pod LS, XB LB, PS3 L1.

Opis Edytuj

Symmetra stawia małą wieżyczkę, wystrzeliwującą wiązkę zadającą 30 punktów obrażeń na sekundę (25.5 punktów obrażeń na sekundę w wersji na Xbox One i PlayStasion 4) i zmniejszającą prędkość poruszania się przeciwnikom znajdującym się w zasięgu 10 metrów. Wieżyczki mogą być stawiane na dowolnej powierzchni i mają jedynie 1 punkt zdrowia. Maksymalnie może być postawione 6 wieżyczek, a po ich rozstawieniu mają 10 sekund odnowienia.

Symmetra widzi swoje wieżyczki przez ściany i jest poinformowana, kiedy atakują przeciwnika i kiedy będą niszczone.

Symmetra rozstawia niewielką wieżyczkę, która automatycznie ostrzeliwuje znajdujących się w jej zasięgu przeciwników pociskami spowalniającymi. Na polu bitwy może znajdować się kilka wieżyczek jednocześnie.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Zwiększono obrażenia na sekundę z 21 do 25,5 punktów.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: zwiększono liczbę wieżyczek, które można mieć gotowe do rozstawienia, z 3 do 6; skrócono czas odnowienia z 12 do 10 sekund.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Wieżyczki Symmetry nie będą już generować energii superzdolności podczas zadawania obrażeń osłonom.
  • Overwatch emblem black 9 listopada 2015 (beta) Opis: Znacząco skrócono czas odnowienia zdolności.

Zobacz też Edytuj