FANDOM

Blizzard-icon.png Ta strona zawiera treści z oficjalnej strony gry będące na licencji Creative Commons. Zobacz oryginał i autorów.

Wizja LumériCo dla Meksyku ujawniona – ale zagrożenie wciąż jest realne – oficjalny dziennik opublikowany 18 maja 2016 roku[1].

Opis Edytuj

Kim są Los Muertos? Edytuj

Lumericostory 1.jpg
Niewiele wiadomo na temat organizacji – czy też ruchu – znanej pod nazwą Los Muertos. Choć niektórzy są zdania, że zajmuje się ona działalnością przestępczą, to sami jej członkowie uważają się za rewolucjonistów walczących o poprawę losu ludzi, którzy zostali pozostawieni samym sobie po kryzysie omnicznym i którzy zostali zapomniani przez rząd, który miał ich reprezentować. Misja ta zdaje się jednak stać w sprzeczności z brutalnymi metodami oraz kryminalnym zapleczem organizacji.

LumériCo otwiera reprezentacyjną elektrownię Edytuj

Lumericostory 2.jpg
Prezes LumériCo, Guillermo Portero, poinformował dziś o zakończeniu budowy elektrowni jądrowej Dorado, ostatniego ogniwa długo wyczekiwanej sieci przedsiębiorstwa, które obiecało zapewnić całemu krajowi czystą energię w przystępnej cenie.

„To wyjątkowa chwila dla całego Meksyku. Moim marzeniem, jako prezesa firmy, od zawsze było nie tylko naprawienie infrastruktury zniszczonej podczas La Medianoche, ale i zapewnienie krajowi sieci energetycznej, która stanie się obiektem zazdrości całego świata. Dziś to marzenie się spełniło – mogliśmy zrealizować je wraz z LumériCo. Teraz chcemy spojrzeć w przyszłość i zastanowić się, w jaki sposób reszta świata może skorzystać na pójściu w ślady naszego państwa na tym polu”.

Żołnierz-76 Edytuj

Lumericostory 3.png
Pojawiły się doniesienia, że w Dorado widziano ściganego międzynarodowym listem gończym „Żołnierza-76”. Ostatnio widziano go w USA, podczas ataków na byłe ośrodki Overwatch – wiele wskazuje na to, że przekroczył granicę z Meksykiem.

Wszyscy, którzy posiadają jakiekolwiek informacje na jego temat, proszeni są o kontakt z odpowiednimi władzami. Za informację prowadzącą do schwytania uciekiniera wyznaczono nagrodę w wysokości 10 000 000 USD.

Przypisy Edytuj

  1. https://playoverwatch.com/pl-pl/blog/20119620

Więcej z Fandomu

Losowa wiki