FANDOM

Wskrzeszenie (ang. Resurrect) – zdolność Łaski, dostępna pod E, XB LT, PS3 L2.

Opis Edytuj

Łaska wskrzesza sojusznika znajdującego się w zasięgu 5 metrów od niej. Wskrzeszeni sojusznicy mają pełne paski zdrowia oraz pojawiają się w dokładnym miejscu śmierci, ale muszą odczekać 2.25 sekundy, zanim będą mogli się poruszać i używać zdolności. W tym czasie Łasce oraz sojusznikom można zadać obrażeń. Po użyciu zdolność ma 30 sekund odnowienia.

Ciekawostki Edytuj

  • Legendarne skórki zmieniają kwestię, który słyszą gracze podczas aktywacji zdolności:
    • Wyekwipowanie skórek „Niełaska” lub „Sukkub” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Prawdziwi bohaterowie nigdy nie umierają... jeśli kasa się zgadza.”.
    • Wyekwipowanie skórek „Sigrún” lub „Walkiria” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Za Walhallę!”.
    • Wyekwipowanie skórki „Wiedźma” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Moi słudzy nigdy nie umierają!”.
    • Wyekwipowanie skórki „Skrzydlata wiktoria” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Naprzód, ku zwycięstwu!”.
  • Wskrzeszenia nie można użyć, kiedy wokół nie ma żadnych martwych sojuszników.
  • Wskrzeszenia nie można użyć na sojusznikach, którzy zginęli od elementów otoczenia np. od wypadnięcia poza mapę.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 10 października 2017 Opis: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że bohaterowie odradzali się jako inne postacie po wskrzeszeniu przez Łaskę.
  • Overwatch emblem black 21 września 2017 Opis: Dostosowano wpływ Wskrzeszenia Łaski na jej licznik czasu w płomieniach z uwagi na niedawne zmiany w jego działaniu.
  • Overwatch emblem black 19 września 2017 Opis: Zmieniono superzdolność na zdolność, która została znacznie zmodyfikowana.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: W czasie Wskrzeszania Łaska oraz ożywiani przez nią sojusznicy stają się tymczasowo nietykalni.
  • Overwatch emblem black 12 stycznia 2017 Opis: Naprawiono błąd umożliwiający Łasce wskrzeszanie graczy, którzy wypadli poza granice mapy i zginęli.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który w rzadko spotykanych sytuacjach uniemożliwiał Łasce używanie Wskrzeszenia na mapie King's Row.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Wskrzeszeni sojusznicy będą mogli dołączyć do akcji po 2.25 sek. (zamiast 3 sekund); naprawiono błąd, który uniemożliwiał Złomiarzowi uzupełnianie amunicji po wskrzeszeniu.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Zwiększono koszt użycia zdolności o 30%; aktywacja nie ogranicza już ruchu.
  • Overwatch emblem black 28 czerwca 2016 Opis: Gracze nie mogą być już wskrzeszani poza obszarem gry na mapie Ilios.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Zmniejszono koszt zdolności o 25%; skrócono czas aktywacji z 1,5 sekundy do 1 sekundy; zmniejszono zasięg z 40 metrów do 15 metrów; teraz nie będzie już blokować celowania w czasie aktywacji.
  • Overwatch emblem black 20 listopada 2015 (beta) Opis: Efekt superzdolności uruchamia się na początku użycia tej umiejętności zamiast na końcu.
  • Overwatch emblem black 9 listopada 2015 (beta) Opis: Efekt superzdolności uruchamia się pod koniec użycia tej umiejętności zamiast na początku.

Zobacz też Edytuj