FANDOM

Wskrzeszenie (ang. Resurrect) – superzdolność Łaski, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Łaska wskrzesza wszystkich sojuszników znajdujących się w zasięgu 15 metrów od niej. Wskrzeszeni sojusznicy mają pełne paski zdrowia oraz pojawiają się w dokładnym miejscu śmierci, ale muszą odczekać 2.25 sekundy, zanim będą mogli się poruszać i używać zdolności. W tym czasie Łasce oraz sojusznikom nie można zadać obrażeń.

Gracz, który gra Łaską oraz sojusznicy po aktywacji superzdolności usłyszą „Prawdziwi bohaterowie nigdy nie umierają!”, natomiast przeciwnicy usłyszą „Bohaterowie żyją wiecznie!”.

Łaska roztacza wokół siebie leczniczą moc, przywracając pełną wartość życia pobliskim martwym sojusznikom.

Ciekawostki Edytuj

  • Legendarne skórki zmieniają kwestię, który słyszą gracze podczas aktywacji superzdolności:
    • Wyekwipowanie skórek „Niełaska” lub „Sukkub” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Prawdziwi bohaterowie nigdy nie umierają... jeśli kasa się zgadza.”.
    • Wyekwipowanie skórek „Sigrún” lub „Walkiria” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Za Walhallę!”.
    • Wyekwipowanie skórki „Wiedźma” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Moi słudzy nigdy nie umierają!”.
  • Wskrzeszenia nie można użyć, kiedy wokół nie ma żadnych martwych sojuszników.
  • Wskrzeszenia nie można użyć na sojusznikach, którzy zginęli od elementów otoczenia np. od wypadnięcia poza mapę.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: W czasie Wskrzeszania Łaska oraz ożywiani przez nią sojusznicy stają się tymczasowo nietykalni.
  • Overwatch emblem black 12 stycznia 2017 Opis: Naprawiono błąd umożliwiający Łasce wskrzeszanie graczy, którzy wypadli poza granice mapy i zginęli.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który w rzadko spotykanych sytuacjach uniemożliwiał Łasce używanie Wskrzeszenia na mapie King's Row.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Wskrzeszeni sojusznicy będą mogli dołączyć do akcji po 2.25 sek. (zamiast 3 sekund); naprawiono błąd, który uniemożliwiał Złomiarzowi uzupełnianie amunicji po wskrzeszeniu.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Zwiększono koszt użycia zdolności o 30%; aktywacja nie ogranicza już ruchu.
  • Overwatch emblem black 28 czerwca 2016 Opis: Gracze nie mogą być już wskrzeszani poza obszarem gry na mapie Ilios.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Zmniejszono koszt zdolności o 25%; skrócono czas aktywacji z 1,5 sekundy do 1 sekundy; zmniejszono zasięg z 40 metrów do 15 metrów; teraz nie będzie już blokować celowania w czasie aktywacji.
  • Overwatch emblem black 20 listopada 2015 (beta) Opis: Efekt superzdolności uruchamia się na początku użycia tej umiejętności zamiast na końcu.
  • Overwatch emblem black 9 listopada 2015 (beta) Opis: Efekt superzdolności uruchamia się pod koniec użycia tej umiejętności zamiast na początku.

Zobacz też Edytuj