FANDOM

Prawdziwi bohaterowie nigdy nie umierają!

Wskrzeszenie (ang. Resurrect) – superzdolność Łaski, dostępna pod QYTrójkąt (PS).png.

Opis Edytuj

Łaska wskrzesza wszystkich sojuszników znajdujących się w zasięgu 15 metrów od niej. Wskrzeszeni sojusznicy mają pełne paski zdrowia oraz pojawiają się w dokładnym miejscu śmierci, ale muszą odczekać 2.25 sekundy, zanim będą mogli się poruszać i używać zdolności. W tym czasie Łasce oraz sojusznikom nie można zadać obrażeń.

Gracz, który gra Łaską oraz sojusznicy po aktywacji superzdolności usłyszą „Prawdziwi bohaterowie nigdy nie umierają!”, natomiast przeciwnicy usłyszą „Bohaterowie żyją wiecznie!”.

Łaska roztacza wokół siebie leczniczą moc, przywracając pełną wartość życia pobliskim martwym sojusznikom.

Ciekawostki Edytuj

  • Legendarne skórki zmieniają kwestię, który słyszą gracze podczas aktywacji superzdolności:
    • Wyekwipowanie skórek „Niełaska” lub „Sukkub” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Prawdziwi bohaterowie nigdy nie umierają... jeśli kasa się zgadza.”.
    • Wyekwipowanie skórek „Sigrún” lub „Walkiria” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Za Walhallę!”.
    • Wyekwipowanie skórki „Wiedźma” zmieni kwestię słyszaną przez graczy, grających Łaską i sojuszników na „Moi słudzy nigdy nie umierają!”.
  • Wskrzeszenia nie można użyć, kiedy wokół nie ma żadnych martwych sojuszników.
  • Wskrzeszenia nie można użyć na sojusznikach, którzy zginęli od elementów otoczenia np. od wypadnięcia poza mapę.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki