FANDOM

Letnie igrzyska.png

Pierwsze wydarzenie sezonowe

Wydarzenia sezonowe (ang. Seasonal events) – specjalne wydarzenia w „Overwatch”. W trakcie ich trwania normalne skrzynki z łupami zastąpione są okazjonalnymi skrzynkami, z których można zdobyć co najmniej jeden przedmiot z danego wydarzenia. Do tych przedmiotów zaliczają się skórki, emotki, zwycięskie pozy, kwestie, graffiti oraz ikony gracza. Skrzynki te są niemożliwe do zdobycia po zakończeniu wydarzenia.

Wydarzenia sezonowe Edytuj

Letnie Igrzyska Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Letnie Igrzyska
Letnie igrzyska (logo).png
Letnie Igrzyska – pierwsze wydarzenie sezonowe, które trwało od 2 sierpnia 2016 roku do 22 sierpnia 2016 roku. Dodało ono nową rozróbę – „Futbolúcio”, a wraz z tym nową mapę, Estádio das Rãs oraz nowe przedmioty kosmetyczne, które dostępne były do zakończenia wydarzenia, wyłącznie poprzez okazjonalne skrzynki z łupami.

Halloweenowa Groza Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Halloweenowa Groza
Halloweenowa Groza (logo).png
Halloweenowa Groza – drugie wydarzenie sezonowe, które trwało od 11 października 2016 roku do 1 listopada 2016 roku. Dodało ono nową rozróbę – „Zemsta dr. Złomensteina”, nowe przedmioty kosmetyczne, które dostępne były do zakończenia wydarzenia za kredyty i okazjonalne skrzynki z łupami oraz tymczasowe zmiany w wyglądzie mapy Hollywood.

Zimowa Kraina Czarów Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Zimowa Kraina Czarów
Zimowa Kraina Czarów (logo).png
Zimowa Kraina Czarów – trzecie wydarzenie sezonowe, które trwało od 13 grudnia 2016 roku do 2 stycznia 2017 roku. Dodało ono nową rozróbę – „Śnieżkowa ofensywa Mei”, nowe przedmioty kosmetyczne, które dostępne były do zakończenia wydarzenia za kredyty i okazjonalne skrzynki z łupami oraz tymczasowe zmiany w wyglądzie map Hanamura, King's Row oraz Ekopunkt: Antarktyda.

Rok Koguta Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Rok Koguta
Rok koguta (logo).png
Rok Koguta – czwarte wydarzenie sezonowe, które trwało od 24 stycznia 2017 roku do 14 lutego 2017 roku. Dodało ono nową rozróbę – „Łap koguta”, nowe przedmioty kosmetyczne, które dostępne były do zakończenia wydarzenia za kredyty i okazjonalne skrzynki z łupami oraz tymczasowe zmiany w wyglądzie mapy Wieża Lijiang.

Insurekcja Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Insurekcja
Insurekcja (logo).png
Insurekcja – piąte wydarzenie sezonowe, które trwało od 11 kwietnia 2017 roku do 2 maja 2017 roku. Dodało ono nową rozróbę – „Insurekcja”, nowe przedmioty kosmetyczne, które dostępne były do zakończenia wydarzenia za kredyty i okazjonalne skrzynki z łupami oraz tymczasowe zmiany w wyglądzie mapy King's Row.

Rocznica Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Rocznica
Rocznica (logo).png
Rocznica – szóste wydarzenie sezonowe, które trwa od 23 maja 2017 roku do 12 czerwca 2017 roku. Dodało ono nowe rozróby z blokadą, nowe przedmioty kosmetyczne, które dostępne były do zakończenia wydarzenia za kredyty i okazjonalne skrzynki z łupami.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki