FANDOM

Wydarzenia specjalne (ang. Special events) – specjalne wydarzenia w „Overwatch”, które często powiązane są z innymi grami Blizzard Entertainment i ich świętami. Wraz z nimi dostajemy garść przedmiotów kosmetycznych, lecz w przeciwieństwie do wydarzeń sezonowych nie otrzymujemy nowych skrzynek, a samo wydarzenie jest dostępne przez około tydzień.

Wydarzenia specjalne Edytuj

Premiera „World of Warcraft: Legion” Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Premiera „World of Warcraft: Legion”

Premiera „World of Warcraft: Legion” – pierwsze wydarzenie specjalne dostępne od 30 sierpnia 2016 roku. Dodało ono nowe graffiti dostępne do odblokowania tylko poprzez zakup dodatku „Legion” do gry „World of Warcraft”.

Wyzwanie Nexusa Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Wyzwanie Nexusa

Wyzwanie Nexusa – drugie wydarzenie specjalne dostępne od 15 listopada 2016 roku do 4 stycznia 2017 roku. Dodało ono nową skórkę do Genjiego, specjalne graffiti oraz portret gracza dostępne do odblokowania tylko poprzez zagranie odpowiedniej ilości meczy z znajomym w „Heroes of the Storm”.

20-lecie „Diablo” Edytuj

Main.png Osobny artykuł: 20-lecie „Diablo”

20-lecie „Diablo” – trzecie wydarzenie specjalne dostępne od 31 grudnia 2016 roku do 10 stycznia 2017 roku. Dodało ono nowe graffiti, które od początku były odblokowane dla wszystkich z okazji dwudziestu lat od wydania gry „Diablo”.

Wyzwanie Nexusa 2.0 Edytuj

Main.png Osobny artykuł: Wyzwanie Nexusa 2.0

Wyzwanie Nexusa 2.0 – czwarte wydarzenie specjalne dostępne od 24 kwietnia 2017 roku do 22 maja 2017 roku. Dodało ono nową skórkę do D.Vy i Genjiego, specjalne graffiti, portrety gracza oraz dziesięć skrzynek z łupami dostępne do odblokowania tylko poprzez zagranie odpowiedniej ilości meczy z znajomym w „Heroes of the Storm”.

Zobacz też Edytuj